کد خبر : 1647236 | 11 آبان 1398 ساعت 11:24 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

عبدالکریم اشتباه خود را پذیرفت و عذرخواهی کرد

درخواست ژاوی برای بخشش مرد سال آسیا

سرمربی اسپانیایی باشگاه السد خواستار بخشش محرومیت سنگین درنظرگرفته شده برای مرد سال آسیا شد.

درخواست ژاوی برای بخشش مرد سال آسیا

به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در پی اتفاقات رخ داده در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2019 در ورزشگاه حمدبن جاسم دوحه، عبدالکریم حسن مدافع ملی پوش السد و مرد سال آسیا 2018 را به دلیل اهانت به داور عمانی جدال السد با الهلال به مدت چهارماه از حضور در میادین رسمی محروم کرد تا به این ترتیب شوک بزرگی به قهرمان قطر و سرمربی مشهور این تیم وارد شود.


در شرایطی که السد در غیاب این بازیکن محروم و یکی دو ستاره دیگر از رسیدن به فینال و کامبک برابر الهلال در ریاض ناکام ماند ژاوی هرناندز در آستانه بازی سرنوشت ساز امشب برابر الدحیل در فینال زودرس لیگ ستارگان درخواست بخشش ستاره کلیدی خود از سوی مقامات رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا را پیش کشید.


ژاوی گفت: « تصمیم به محرومیت سنگین برای عبدالکریم حسن یک تصمیم مدیریتی و تنبیهی از سوی کمیته انضباطی بود و نمی توان با آن مقابله کرد. اما در مقابل این تصمیم مدیریتی می توانم بگویم که عبدالکریم حسن به اشتباه خود پی برد و خیلی زود هم عذرخواهی کرد. از همین رو ما منتظر بخشش یا تعلیق این محرومیت هستیم چون فکر می کنم مستحق این بخشش باشد. او بازیکن بزرگ و حرفه ای است که در حال حاضر به صورت متوالی تمریناتش را پیگیری می کند اما بخشش یا نبخشیدن او دست ما نیست و باید منتظر باشیم ببینیم درخواست تجدیدنظرها چه می شود».

دیدگاه‌ها