کد خبر : 1647514 | 12 آبان 1398 ساعت 12:51 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعزام نماینده هندبال ایران به جام باشگاه‌های آسیا

مشکلات تیم هندبال زاگرس اسلام‌آباد در حال رفع شدن است و به این ترتیب نماینده ایران می‌تواند به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اعزام شود.

اعزام نماینده هندبال ایران به جام باشگاه‌های آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، اوایل هفته تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب به دلیل مشکلات مالی و بی‌توجهی مسئولان اعلام انحلال کرد و گفته شد نماینده ایران در آسیا در رقابت‌های جام باشگاه های آسیا و به احتمال فراوان در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور هم حضور نخواهد داشت.

 

حالا خبر رسیده که پس از چند روز رایزنی اتفاقات خوبی برای این تیم رخ داده است. مسئولان این تیم اعلام کردند که خوشبختانه مشکلات در حال حل شدن است و تیم به زودی به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اعزام خواهد شد.

 

مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا از 16 تا 26 آبان و به میزبانی کره‌جنوبی برگزار خواهد شد. این مسابقات با شرکت 11 تیم و در 2 گروه 6 و 5 تیمی با حضور نمایندگانی از کشورهای ایران، کره جنوبی، قطر، کویت، امارات، بحرین و عربستان برگزار می‌شود.

 

بر اساس قرعه‌کشی، تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب در گروه اول با تیم‌های اس‌کی‌هاوکس کره‌جنوبی، العربی قطر، الکویت کویت و شارجه امارات قرار گرفت. تیم سپاهان، دیگر نماینده هندبال ایران نیز در گروه دوم با الوکره قطر، العمان عمان، باربار بحرین، الوحده عربستان و العربی کویت مسابقه خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها