کد خبر : 1647706 | 13 آبان 1398 ساعت 11:16 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

کاتانچ: مجبور به لغو اردوی اربیل شدیم

پنج غایب سرشناس عراق مقابل ایران

سرمربی تیم ملی عراق با گله از اتفاقات رخ داده در روزهای اخیر از لغو اردوی آماده سازی اربیل پیش از مصاف با ایران و بحرین ابراز نگرانی کرد.

پنج غایب سرشناس عراق مقابل ایران

به گزارش"ورزش سه" طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار بود عراق پیش از بازی حساس با ایران از امروز اردوی آماده سازی را با دعوت از بازیکنان داخلی در شهر اربیل به مدت یک هفته استارت بزند اما عدم همکاری باشگاه ها و اعلام آمادگی تنها هفت بازیکن دعوت شده برای سفر به اربیل باعث لغو این اردو شد.


سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی با تایید این موضوع گفت:« امیدوارم این تغییر برنامه خللی روی آمادگی ما برای دو بازی حساس و سرنوشت ساز با ایران نداشته باشد چون اردوی اربیل می توانست در این شرایط کمک های شایانی به بازیکنان داخلی ما بکند تا در آمادگی به مصاف رقبایی مثل ایران بروند که ستاره هایش در اوج آمادگی و در کوران مسابقات هستند».


سرمربی عراق که برای برتری مقابل ایران و بحرین تحت فشار زیادی قرار دارد در واکنش به انتقادات صورت گرفته از عدم دعوت برخی لژیونرها و ستاره های باتجربه داخلی تنها به این جمله بسنده کرد که برای بردن ایران و بحرین به جوانان باانگیزه نیاز داشت و دلیل خط خوردن برخی بازیکنان نیز همین مورد بود.


رسانه های عراقی طی 24 ساعت گذشته با اشاره به این که فهرست دعوت شده از سوی کاتانچ با غایبان سرشناس زیادی توام است از نفراتی همچون جیلون حمد و جاستین میرام ، احمد یاسین ، اسامه رشید و کرار جاسم هافبک سابق تیم های استقلال، تراکتور و صنعت نفت ایران به عنوان غایبان سرشناس اردوی تیم ملی عراق نام بردند.

دیدگاه‌ها