کد خبر : 1647713 | 13 آبان 1398 ساعت 11:31 | 61.3K بازدید | 0 دیدگاه

بیانیه اورتون: گومس امروز جراحی می‌شود

باشگاه اورتون درباره شرایط مصدومیت آندره گومس ستاره پرتغالی این تیم که دیشب در جریان دیدار با تاتنهام با تکل خطرناک سون بازیکن این تیم مصدوم شده بود توضیحاتی ارائه کرد.

بیانیه اورتون: گومس امروز جراحی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه دیشب در جریان تساوی 1-1 دو تیم اورتون و تاتنهام که در چارچوب لیگ برتر به میزبانی اورتون برگزار شد، آندره گومس هافبک پرتغالی اورتون در جریان برخورد شدید با سون هیونگ مین بازیکن کره‌ای تاتنهام به شدت مصدوم شد، باشگاه اورتون اعلام کرد که گومس از ناحیه قوزک پای راست دچار در رفتگی و شکستگی استخوان شده و امروز دوشنبه تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

 

1448936

 

در صحنه مورد نظر، سون با تکلی شدید روی پای گومس باعث سرنگون شدن او شد و گومس بعد از برخورد با سرژ اوریه دیگر بازیکنان تاتنهام روی زمین افتاد و از درد به خود می‌پیچید. شدت واکنش گومس به حدی بود که همه بازیکنان دو تیم و به خصوص سون را نگران و ناراحت کرده بود. در نهایت گومس با برانکارد از زمین بیرون برده شد و سون به دلیل اقدامش در این صحنه با دریافت کارت قرمز از زمین بیرون رفت.

 

1448938

 

باشگاه اورتون اعلام کرد گومس بعد از بیرون رفتن از زمین به سرعت به بیمارستان منتقل شده. در بیانیه باشگاه اورتون آمده:" آندره گومس بازیکن ما که در بازی با تاتنهام از ناحیه قوزک پا دچار آسیب دیدگی شده امروز دوشنبه تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. بعد از تستهای انجام شده تایید شد که او از ناحیه قوزک پا دچار در رفتگی و شکستگی شده است. اطلاعات بیشتر در این باره  متعاقبا اعلام خواهد شد".

 

دیدگاه‌ها