کد خبر : 1647820 | 13 آبان 1398 ساعت 20:26 | 66.8K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض نکونام به تصمیمات داوری در نشست خبری

سرمربی فولاد خوزستان تصمیمات داوری را در نتیجه دیدار تیمش مقابل پرسپولیس موثر عنوان کرد.

اعتراض نکونام به تصمیمات داوری در نشست خبری

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در دومین تقابل خود به عنوان سرمربی مقابل پرسپولیس نتوانست به نتیجه لازم دست یابد و بار دیگر با شکست زمین را ترک کرد. او البته اینبار هم اعتقاد داشت که تصمیمات داوری در نتیجه بازی علیه تیمش نقش داشته است.


نکونام با حضور در نشست خبری صحبت‌های خود را با اشاره به صحنه‌های بحث برانگیز داوری آغاز کرد و گفت: قبل از پنالتی، خطایی بود که داور نگرفت. در یک صحنه دیگر بین شیمبا و سیدجلال حسینی صحنه‌ای شکل گرفت که سیدجلال خودش را انداخت و هیچ اتفاقی رخ نداده بود. در این بازی چند اشتباه داوری رخ داد و آنجا هم به داور مسابقه فقط گفتم که بازیکن حریف سُر خورده است، اما داور با من بحث کرد و در نهایت هم کارت زرد داد.

 

سرمربی فولاد با انتقاد نسبت به عملکرد داوری، رفتار خورشیدی را نسبت به تیمش بد عنوان کرد: داور با بازیکن ما بد صحبت می‌کرد و با بازیکن آنها مهربانانه برخورد می‌کرد. در نیمه اول ما اشتباهاتی داشتیم و در نیمه دوم هم تیم حریف خیلی وقت تلف کرد. آنها بازیکنان بزرگی هستند، اما در نیمه دوم وقت تلف می‌کردند. در نیمه دوم اشتباهات نیمه اول را جبران کردیم و بازی را کامل در اختیار داشتیم، اما متأسفانه به گل نرسیدیم. اینکه مقابل تیم ما وقت تلف می‌شود و برتری آنها هم به خاطر اشتباهی بود که داور به آنها پنالتی داد، چون به نظر من قبل از آن خطایی صورت گرفته بود، نشان می‌دهد در این بازی حداقل حق ما یک مساوی بود و باید یک امتیاز می‌گرفتیم.


نکونام در حاشیه این نشست خبری در واکنش به صحبت یکی از خبرنگاران که مدعی شده بود تیمش بدون برنامه در این بازی بود و تنها به ارسال‌های پیاپی اقدام می‌کرد گفت: شما سؤال نکردید که من پاسخ بدهم!


وی بار دیگر در واکنش به سوالی درباره اینکه آیا تیمش را بی برنامه می‌داند گفت: ببینید که صابر حردانی و محمد آبشک چند بار نفوذ کردند و قاسمی‌نژاد هم از کناره‌ها ارسال می‌کرد. تیمی که بسته بازی می‌کند، به دست آوردن موقعیت مقابل آن سخت می‌شود. متأسفانه ما نتوانستیم به گل برسیم.


نکونام درباره اینکه قاسمی‌نژاد نمایش خوبی در این بازی نداشت و عملکرد ضعیفی از خود به جا گذاشت گفت: قبول دارم. او یکسری اشتباهات در نیمه اول داشت. بعد از آن پنالتی هم تمرکزش را از دست داد. به همین دلیل در نیمه دوم صابر حردانی به بازی آمد. قاسمی‌نژاد هم بازیکن پشت مهاجم بود، اما به دلیل توانایی‌هایش برای ما در کناره‌ها بازی کرد. این تیم نیاز به تقویت دارد و ما هم تا جایی که می‌توانستیم تیم را ابتدای فصل تقویت کردیم.

دیدگاه‌ها