کد خبر : 1647957 | 14 آبان 1398 ساعت 14:11 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

این بار رشید–پیام در نقش‌جهان

نبرد دروازه‌بان‌های تیم‌ملی همچنان ادامه دارد

امروز یکی از دوئل‌های مهم هفته دهم را در ورزشگاه نقش‌جهان شاهد خواهیم بود. باز هم دو دروازه‌بان تیم ملی امروز به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

نبرد دروازه‌بان‌های تیم‌ملی همچنان ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، برگزاری هر دیدار حساسی می‌تواند موضوعات و سوژه‌های فراوانی برای پرداختن داشته باشد و بازی دو تیم سپاهان و تراکتور نیز از این قاعده مستثنی نیست و قطعاً یکی از مهم‌ترین حساسیت‌های مربوط به این بازی به دوئل دو ملی‌پوش این تیم‌ها برمی‌گردد. دو دروازه‌بان که در اردوهای اخیر نیز یکی از نام‌های موردنظر سرمربی تیم ملی بودند.

 

رشید مظاهری که قدمت بیشتری به نسبت نیازمند در تیم ملی دارد چهار سال و اندی پیش برای اولین بار به اردوی تیم ملی دعوت شد و به‌عنوان یکی از دروازه‌بان‌های مورد اعتماد کارلوس کی روش در تیم ملی حضور داشت. حضوری که پس از جدایی کی روش نیز ادامه داشت و حالا وی را می‌توان یکی از مدعیان پیراهن شماره یک تیم ملی نیز دانست.

 

در سوی دیگر پیام نیازمند که قطعاً یکی از مهم‌ترین استعدادهای فوتبال ایران در سال‌های اخیر محسوب می‌شود که پس از حضور در سپاهان توانست رنگ و روی تیم ملی را نیز به چشم ببیند و به‌عنوان یکی از سه دروازه‌بان تیم ملی راهی جام ملت‌های آسیا نیز شد. او در اردوهای مارک ویلموتس نیز به تیم ملی دعوت می‌شود و به همین دلیل در کنار بیرانوند و مظاهری، ضلع سوم دروازه‌بان هایی است که در ماه‌های اخیر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

 

1416920

 

نکته دیگری درباره رقابت‌های این دو دروازه‌بان در رقابت‌های لیگ نوزدهم به چشم آمد به رقابت آنها برای ثبت رکورد کلین شیت بود. رقابتی که باعث شد تا نبرد دورادور این دو دروازه‌بان و البته عملکرد تیم‌های تراکتور و سپاهان بیشتر از قبل به چشم بیاید. این دو دروازه‌بان که به دنبال ثبت رکورد جدیدی در بسته نگه‌داشتن دروازه بودند در نهایت به‌ پایان خط رسیدند و در این میان این دروازه‌بان جوان‌تر تیم سپاهان بود که توانست با برتری به‌کار خود پایان دهد.

 

مظاهری پس از 7 دیدار و 20 دقیقه دروازه خود را در دیدار برابر صنعت نفت آبادان باز شده دید اما نیازمند پس از بسته نگه‌داشتن دروازه خود در 9 دیدار و 45 دقیقه و با احتساب دقایق بسته ماندن دروازه خود در بازی‌های باقی‌مانده از فصل قبل توانست رکورد کلین شیت در تاریخ لیگ برتر را به نام خود بزند.

 

امروز دو دروازه‌بان بااخلاق و البته فنی فوتبال ایران قرار است روبروی یکدیگر بایستند. دو دروازه‌بانی که از رابطه خوبی با یکدیگر نیز بهره می‌برند و پیش‌ از این نیز در یک شهر با پوشیدن پیراهن‌های دو تیم مهم اصفهان به بازی می‌پرداختند.

 

دیدگاه‌ها