کد خبر : 1647911 | 14 آبان 1398 ساعت 11:00 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

مصاحبه مفصل سرخیو آگوئرو با فرانس فوتبال

سرخیو آگوئرو، ستاره منچسترسیتی در آستانه دیدار فردای تیمش با آتالانتا در چمپیونزلیگ در یک مصاحبه با فرانس فوتبال شرکت کرده و درباره مسائل مختلف به گفتگو پرداخت.

مصاحبه مفصل سرخیو آگوئرو با فرانس فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که منچسترسیتی فردا در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف حریف ایتالیایی‌اش آتالانتا می‌رود، سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی سیتی در گفتگو با نشریه فرانس فوتبال درباره مسائل مختلف از جمله رقابت شدید سیتی و لیورپول در انگلیس، دشواری سازگار شدن با تاکتیک‌های پپ گواردیولا و شکستن رکورد تیری آنری در لیگ برتر صحبت کرد.

 

1449155

 

رقابت سیتی و لیورپول

آگوئرو درباره رقابت سخت و تنگاتنگ منچسترسیتی و لیورپول در فصل های اخیر گفت:" شاید دیدار سیتی و لیورپول برای تلویزیون ها ال کلاسیکو باشد ولی ال‌ کلاسیکو برای ما بازی‌مان با یونایتد است. لیورپول ولی همیشه رقیب سختی بوده. ولی زمانی که من به سیتی آمدم تیمی که شانس اول قهرمانی به حساب می‌آمد یونایتد بود. آن سال ها اینکه سیتی بتواند رقیب یونایتد باشد برای مردم منچستر عجیب بود. بعد هم چلسی رقیب سختی شد ولی در چهار فصل اخیر لیورپول تیم خیلی قوی‌ای شده و تنها تیم انگلیسی است که می‌تواند برای ما مشکل‌ساز شود".

 

سازگار شدن با سرمربی‌گری گواردیولا

ستاره آرژانتینی سیتی درباره دشواری سازگار شدن با تاکتیک‌های گواردیولا گفت:" من قبل از سیتی یک بازیکن آزاد بودم و پست مشخصی نداشتم. ولی در تیم های پپ هر بازیکن نقش مشخصی دارد و باید به پست خود احترام بگذارد. من به عنوان سانترفوروارد محور حرکت تیم هستم و باید در این منطقه از زمین باشم. اولین سال حضورم در تیم گواردیولا آسان نگذشت. گابریل ژسوس به تیم ملحق شد و پپ روی او سرمایه‌گذاری کرد. ولی من تلاش کردم و وقتی ژسوس مصدوم شد دوباره فیکس شدم و در نهایت بعد از تلاش زیاد خودم را با تاکتیک‌های پپ سازگار کردم".

 

1449153

 

شکستن رکورد تیری آنری در لیگ برتر

آگوئرو که در حال حاضر در 249 بازی برای سیتی 173 گل به ثمر رسانده تنها دو گل تا رسیدن به رکورد تیری آنری، اسطوره فرانسوی آرسنال فاصله دارد. او در این باره گفت:" از اینکه این همه گل زده‌ام خوشحالم و از اینکه به رسیدن به رکورد بازیکن بزرگی مثل تیری آنری نزدیک شده‌ام به خودم می‌بالم. آنری کسی است که در لیگ برتر تاریخسازی کرده. برای همین شکستن رکورد او خارق‌العاده خواهد بود و تا آخر عمر از یادم نخواهد رفت. من به تلاش ادامه می‌دهم تا هر چه زودتر به این موفقیت دست پیدا کنم".

 

دیدگاه‌ها