کد خبر : 1642750 | 19 مهر 1398 ساعت 13:52 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

آگوئرو: کار کردن با گواردیولا برایم سخت بود

سرخیو آگوئرو می‌گوید بعد از پیوستن پپ گواردیولا به منچسترسیتی روزهای سختی در این تیم داشته و برآورده کردن درخواستهای پپ برایش دشوار بوده است.

آگوئرو: کار کردن با گواردیولا برایم سخت بود

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی منچسترسیتی می‌گوید زمانی که پپ گواردیولا به تازگی سکان هدایت سیتی را بدست گرفته بود او که در همان زمان با شایعاتی درباره خروجش از این تیم روبرو بوده روزهای دشواری را در سیتی تحت هدایت پپ تجربه می‌کرده و برآورده کردن درخواستهای این سرمربی کاتالان برایش دشوار بوده است.

 

وقتی گواردیولا در سال 2016 به عنوان سرمربی سیتی منصوب شد انتظار می‌رفت تغییراتی در بازیکنان این تیم بوجود بیاید و شایعات زیادی درباره ترک باشگاه توسط آگوئرو مطرح بود. ستاره آرژانتینی حالا تایید می‌کند که گواردیولا به نظر او مربی بسیار سخت‌گیری بوده که کار را برای او دشوار کرده بوده. با اینحال آگوئرو از پس مشکلات برآمده و حالا یکی از مهمترین ستاره‌های منچسترسیتی و پپ گواردیولا است.

 

1442329

 

آگوئرو در این باره گفت:" پپ وقتی به سیتی آمد از من خواست سبک بازی‌ام را عوض کنم و من باید خودم را با او تطبیق می‌دادم. البته کار ساده‌ای نبود ولی چاره دیگری نداشتم. بازی من این روزها نسبت به بازی پنج سال پیشم در سیتی خیلی فرق کرده. ما با هم غذا می‌خوردیم و راجع به مسائل مختلف با هم صحبت می‌کردیم".

 

ستاره آرژانتینی سیتی در ادامه گفت:" پپ تازه که به سیتی آمده بود به نظر من خیلی سخت‌گیر بود و راستش را بخواهید از این بابت کمی جا خورده بودم. برایم سخت بود که بفهمم او واقعا از من چه می‌خواهد. ولی من خیلی زود فهمیدم که او چه جور مربی‌ای است. پپ واقعا سخت‌گیر است و شما را یک لحظه هم به حال خودتان رها نمی‌کند ولی او مربی بزرگی است".

 

دیدگاه‌ها