کد خبر : 1647936 | 14 آبان 1398 ساعت 12:24 | 43.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره مکزیکی یک بار دیگر مچ زلاتان را خواباند (عکس)

کارلوس ولا، ستاره مکزیکی لس آنجلس اف سی، بالاتر از زلاتان ابراهیموویچ و جوزف مارتینز آقای گل لیگ حرفه ای امریکا شد.

ستاره مکزیکی یک بار دیگر مچ زلاتان را خواباند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیگ حرفه ای امریکا طی سال های گذشته با ورود ستاره های دنیای فوتبال، جذاب تر از قبل دنبال می شود. این رقابت ها اما چندی پیش به پایان رسید.
در همین رابطه روز گذشته در مراسمی جایزه  بهترین بازیکن فصل لیگ امریکا اهدا شد. در این مراسم کارلوس ولا، ستاره مکزیکی لس آنجلس اف سی، به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل لیگ امریکا انتخاب شد. او در رقابت با بازیکنانی نظیر زلاتان ابراهیموویچ از لس آنجلس گلکسی، جوزف مارتینز از آتالانتا یونایتد و مکسی مورالز و هبر از نیویورک سیتی  پیروز شد و این جایزه را از آن خود کرد. ولا با 69 درصد آرا این عنوان را تصاحب کرد. ارزشمندترین بازیکن لیگ امریکا با آرا باشگاه ها، مربیان و بازیکنان برگزیده می شود.

 

کارلوس ولا 30 ساله 34 گل در این فصل برای تیمش به ثمر رسانده و پیش از این جایزه کفش طلا لیگ امریکا را نیز از آن خود کرده بود. او همچنین آمار فوق العاده 15 پاس گل را هم از خود به ثبت رسانده تا یک فصل رویایی را پشت سر گذاشته باشد.

 

ولا پس از دریافت جایزه ارزشمندترین بازیکن فصل امریکا گفت: " این جایزه بزرگ به خاطر تلاش فراوان به من رسیده است. این جایزه انگیزه من را برای موفقیت های بیشتر افزایش خواهد داد. بسیار خوشحال هستم و امیدوارم که در مرتبه بعد قهرمانی را به هواداران هدیه کنم."

 

 

1449205

 

1449203

دیدگاه‌ها