کد خبر : 1647961 | 14 آبان 1398 ساعت 14:18 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

دعوت از گرت بیل مصدوم به تیم ملی ولز!

گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید که نزدیک به یک ماه به دور از میادین بوده، به تیم ملی کشورش دعوت شد.

دعوت از گرت بیل مصدوم به تیم ملی ولز!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، یک اتفاق جنجالی دیگر در مورد گرت بیل! ستاره ای که یک ماه است نتوانسته رئال را همراهی کند، از سوی رایان گیگز به تیم ملی کشوش برای دو بازی حیاتی مقدماتی یورو 2020 دعوت شد.

بیل هفته هاست که نتوانسته در تمرینات گروهی رئال حاضر باشد و دیروز هم تنها به کار با توپ و نیز تمرینات بدون توپ در کمپ والدبباس پرداخت و از حضور او در تمرینات گروهی خبری نبود.

 

 

1449229

 

 

بیل در آخرین وقفه بازی های ملی و در بازی مقابل کرواسی مصدوم شد و از 5 اکتبر و بازی با گرانادا دیگر نتوانسته رئال را همراهی کند. او بازی با مایورکا، گالاتاسرای، لگانس و بتیس را از دست داد و به بازی فردا برابر گالاتاسرای هم نخواهد رسید اما این دلیلی برای عدم دعوت او به تیم ملی ولز وجود نداشت.

رایان گیگز سرمربی ولز که تیمش دو بازی حساس برابر مجارستان و آذربایجان را پیش رو دارد، گرت بیل را در فهرست بازیکنانش قرار داده است و امیدوار است او بتواند روزهای 16 و 19 نوامبر در زمین برای ولز بدرخشد.

این روزها بحث جدایی گرت بیل از رئال و عدم تمایل او برای بازی در این تیم بیش از پیش به گوش می رسد. بسیاری معتقدند که بیل به دلیل اختلاف نظر با زیدان دیگر قصد ندارد برای رئال بازی کند و ژانویه این تیم را ترک خواهد کرد.

 

 

1443934

 

دیدگاه‌ها