کد خبر : 1648004 | 14 آبان 1398 ساعت 16:28 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

می‌خواهم بیل تا پایان فصل بماند

زیدان: امباپه در رویای بازی برای رئال است

زین الدین زیدان در نشست خبری بازی با گالاتاسرای ضمن تمجید از کلیان امباپه تاکید کرد که دوست دارد گرت بیل تا پایان فصل در رئال بماند.

زیدان: امباپه در رویای بازی برای رئال است

به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از تساوی خانگی بدون گل برابر رئال بتیس فردا شب در برنابئو و از هفته چهارم لیگ قهرمانان میزبان گالاتاسرای خواهد بود. رئال در صورت پیروزی یک قدم دیگر به دور یک هشتم نهایی نزدیک تر خواهد شد.

 

 

1448551

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« هم باید شور و اشتیاق داشته باشیم و هم مسئولیت پذیری. شور و شوق به این خاطر که در خانه و مقابل هواداران بازی داریم و مسئولیت پذیری برای اینکه وضعیت خیلی خوبی در جدول نداریم و باید با ارائه یک بازی برتر، سه امتیاز را کسب کنیم.»

 

گرت بیل امروز به تیم ملی کشورش ولز دعوت شد؛ در حالی که یک ماه است به دلیل مصدومیت نتوانسته رئال را همراهی کند. زیدان در این رابطه گفت:« چیزی که می خواهم این است که بیل در شرایط مطلوبی باشد ولی مشکل اینجاست که او الان آماده نیست و در دسترس من قرار ندارد. ولز این حق را دارد تا از بیل دعوت کند و بازیکن هم دوست دارد برای کشورش به میدان برود. در این نباید تردیدی داشت. او هنوز مصدومیتش بهبود پیدا نکرده و باید دید در هفته پیش رو وضعیتش چگونه خواهد بود و اگر آماده باشد، به اردوی تیم ولز خواهد رفت. در حال حاضر او آمادگی لازم برای این کار را ندارد.»

 

 

1449264

 

 

رایان گیگز سرمربی ولز در مصاحبه امروز خود گفت که بیل به وی اطمینان داده است که در بهترین فرم به تیم ملی خواهد رسید. زیدان در این مورد نیز گفت:« گفتم که بیل الان شرایط مطلوبی ندارد و در جریان صحبت های او با گیگز نیستم. دوست دارم همه بازیکنانم در دسترس باشند و بیل هم قطعا از اینکه هنوز آماده نیست، ناراحت است.»

 

ناراحتی از بابت رفتن بیل به ولز:« اصلا ناراحت نمی شوم. او مصدوم است و هنوز بهبود پیدا نکرده است. خود بیل بیشتر از همه دوست دارد بتواند برای رئال بازی کند. در مواقع مصدومیت، اول از همه خود بازیکن است که زجر می کشد. هواداران باید همیشه مثبت اندیش باشند. در مورد من نوشته می شود که دوست ندارم بیل در رئال بماند و اینکه می خواهم او در زمستان جدا شود ولی اصلا اینطور نیست. این حرف هایی که از قول می زنند، احمقانه است. من دوست دارم بیل تا انتهای فصل با ما باشد.»

 

نایب رئیس موناکو اخیرا در یک مصاحبه گفت که امباپه به وی گفته است که رئال منتظرش خواهد ماند. زیدان در واکنش به این اظهارنظر گفت:« امباپه کسی است که در مورد آینده اش تصمیم گیری خواهد کرد. الان او بازیکن پی اس جی است و خواهیم دید در آینده چه می شود. او همیشه گفته است که رویای بازی برای رئال را در سر دارد.»

 

خامس در موقعیت مشابه بیل به اردوی تیم ملی کلمبیا نرفت. زیدان در پاسخ به سوالی در این رابطه گفت:« خودم را وارد این قضایا نمی کنم. بیل به تیم ملی کشورش دعوت شده و اگر مصدوم نباشد، باید برود. دوست داشتم بیل الان می توانست برای ما بازی کند اما فعلا مصدوم است. ببینیم هفته بعد وضعیت او چگونه خواهد بود.»

 

 

دیدگاه‌ها