کد خبر : 1647969 | 14 آبان 1398 ساعت 14:51 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال تغییرات در تصمیم‌گیری VAR در لیگ برتر

ممکن است طی هفته های آینده تغییراتی در سیستم VAR لیگ برتر انگلیس ایجاد شود.

احتمال تغییرات در تصمیم‌گیری VAR در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، طی هفته های اخیر انتقادات زیادی نسبت به نحوه استفاده از VAR در لیگ برتر انگلیس مطرح شده است. در همین راستا مقرر شده مسئولان تیم های لیگ برتری جلسه ای را در رابطه با همین موضوع برگزار کنند. در دستور کار این جلسه اجازه دادن به مربیان در طول بازی برای درخواست تجدید نظر مورد بحث قرار خواهد گرفت؛ اتفاقی که پیش از این درباره ورزش های کریکت، والیبال و تنیس نیز رخ داده بود. نشریه تلگراف اما مدعی شده که مسئولان لیگ برتر کاملا مخالف این پیشنهاد هستند و معتقد هستند که این کار اتلاف وقت زیادی را به دنبال خواهد داشت. یکی از مسئولان به نشریه تلگراف گفته است که در صورت رخ دادن این اتفاق، هر مربی سه بار می تواند در طول بازی درخواست تجدید نظر بدهد. گفته می شود که اکثر باشگاه های لیگ برتری با موضوع ذکر شده موافق هستند و فکر می کنند که این کار باعث رفع مشکلات پیرامون این موضوع خواهد شد.

 

1449239

 

در بازی های ابتدای هفته حواشی زیادی رابطه با VAR در لیگ برتر به وجود آمد. موضوعی که باعث نگرانی های زیادی شده است. تلگراف در ادامه مدعی شده که با توجه به این اعتراضات، یکی از مسئولان لیگ برتر خواستار استفاده از VAR تنها در موقعیت های آفساید شده است.

مایک رایلی، مدیر کل دفتر رقابت های حرفه ای در انگلیس، هفته آینده در این جلسه سخنرانی خواهد کرد چرا که این نهاد نیز به شدت خواهان بهبود روش استفاده از VAR است. یکی از محتمل ترین تغییرات استفاده از مانیتور در کنار زمین است. اگر چه در صورت تصویب این قضیه باز هم مشخص نیست که از چه زمانی این مانیتورها مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها