کد خبر : 1647974 | 14 آبان 1398 ساعت 15:15 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

گیگز: بیل به من گفت مصدومیتش جدی نیست

رایان گیگز به زمزمه‌های پیرامون دعوت از گرت بیل برای دو بازی آتی تیم ملی ولز واکنش نشان داد.

گیگز: بیل به من گفت مصدومیتش جدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، رایان گیگز سرمربی تیم ملی ولز، گرت بیل را برای دو بازی حساس آتی تیمش برابر مجارستان و آذربایجان دعوت کرد. دعوت از بیل که هفته هاست به دلیل مصدومیت نتوانسته رئال را همراهی کند، واکنش های مختلفی را در رسانه های اسپانیایی به دنبال داشت. در اسپانیا معتقدند که بیل تیم ملی کشورش را به رئال ترجیح می دهد و تحت هر شرایطی قصد دارد زمستان به تیمی دیگر منتقل شود.

 

 

1447358

 

 

رایان گیگز در مورد دعوت از گرت بیل به تیم ملی گفت:« مصدومیت اخیر بیل جدی نیست و من در تماس مداوم با او هستم. او به من گفت که مشکل خاصی ندارد و قطعا در بهترین فرم به دو بازی با آذربایجان و مجارستان خواهد رسید. وضعیت ایده آل برای ما این است که او قبل از بازی با آذربایجان بتواند یک بازی برای رئال انجام دهد تا در شرایط بازی قرار بگیرد. من هر روز او را زیر نظر دارم و منتظر حضورش در اردوی تیم ملی خواهم بود.»

 

گرت بیل در بازی ولز و کرواسی بود که دچار مصدومیت شد و پس از بازگشت به مادرید از تیم پزشکی این باشگاه درخواست کرد تا گزارش مصدومیت او منتشر نشود. او در تمام این مدت نتوانسته در تمرینات گروهی حاضر باشد و انفرادی تمرین می کند. بیل 4 بازی اخیر رئال را از دست داده و به بازی فردا برابر گالاتاسرای هم نمی رسد. باید دید شرایط بیل برای بازی با ایبار چگونه خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها