کد خبر : 1648005 | 14 آبان 1398 ساعت 16:36 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

مارسلو: بازی با گالاتاسرای مانند یک فینال است

مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی این تیم مقابل گالاتاسرای شرکت کرد.

مارسلو: بازی با گالاتاسرای مانند یک فینال است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا از سری مسابقات هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا میزبان گالاتاسرای خواهد بود. رئالی ها رقابت های لیگ قهرمانان را خوب آغاز نکرده بودند اما در بازی آخر دور رفت مقابل گالاتاسرای با یک گل به پیروزی رسیدند تا شرایط آن ها کمی تغییر کند. حالا شاگردان زین الدین زیدان فردا در سانتیاگو برنابئو میزبان گالاتاسرای خواهند بود و برای صعود به مرحله بعد به پیروزی در این بازی نیاز مبرم دارند.

 

مارسلو دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مقابل گالاتاسرای شرکت کرد.

 

بازی فردا و رسیدن تو به 100 بازی در لیگ قهرمانان؟

این یک افتخار بزرگ برای من به حساب می آید. در واقع من تمام دوران حرفه ای خود را در مادرید گذرانده ام. امیدوارم در بازی فردا نیز خوب عمل کنیم و به پیروزی برسیم.

 

صحبت های والدانو؟

بعضی چیز باعث ناراحتی و دلخوری می شود اما من احترام زیادی برای او قائل هستم  و دوست ندارم در این مورد خیلی حرف بزنم.

 

بازی مقابل گالاتاسرای؟

مطمئن هستیم که فردا یک دیدار بسیار سخت خواهیم داشت. ما انگیزه های فراوانی داریم و دیدار مقابل گالاتاسرای برای ما مثل یک فینال خواهد بود.

 

1449294

 

رویکرد تیم؟

ما تنها در لیگ قهرمانان به دنبال پیروزی نیستیم بلکه در همه بازی‌ها می خواهیم که از پیراهن رئال مادرید دفاع کنیم. فشار بازی فردا بسیار بالا خواهد بود و ما باید مانند یک فینال در آن ظاهر شویم.

 

درخشش پس از یک سال سخت؟

من نسبت به فصل گذشته خیلی بهتر کار کرده ام و برای این موضوع تلاش زیادی هم انجام داده ام.  من چه در زمین باشم و چه روی نیمکت، هدفم کمک کردن به تیم خواهد بود.

 

1449295

 

انگیزه رئال برای لالیگا بیشتر است؟

نه. ما در لیگ قهرمانان هم انگیزه های زیادی داریم اما تیم طی فصول اخیر قهرمانی های زیادی در لالیگا به دست نیاورده است و به همین دلیل عطش برای قهرمانی در این رقابت ها بیشتر می شود. با این وجود لیگ قهرمانان و لالیگا ارزش یکسانی برای من دارند.

 

دیدگاه‌ها