کد خبر : 1648036 | 14 آبان 1398 ساعت 17:55 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام احکام انضباطی بر ضد توهین کنندگان به بالوتلی

باشگاه ورونا رهبر افراطی های خود را یازده سال از ورود به ورزشگاه منع کرد و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا نیز بخشی از ورزشگاه ورونا را برای بازی خانگی بعدی این تیم تعطیل کرد.

اعلام احکام انضباطی بر ضد توهین کنندگان به بالوتلی

به گزارش "ورزش سه"، ماریو بالوتلی، مهاجم ایتالیایی برشا بعد از آنکه در بازی یکشنبه مقابل ورونا مورد توهین های نژادپرستانه از هواداران این باشگاه قرار گرفت، واکنش تندی از خود نشان داده و تهدید کرد که از میدان خارج خواهد شد. ستاره ایتالیایی که از رفتار و شعارهای تند هواداران در استادیو بنتگدی عصبانی شده بود، به یکباره در وسط بازی توپ را برداشت و با شدت تمام به سمت آنها کوبید.

ماریو بالوتلی در ادامه تهدید کرد که زمین مسابقه را ترک خواهد کرد و به همین دلیل جریان بازی برای دقایقی متوقف شد. هم تیمی ها و حریفان وی سعی کردند او را آرام کنند اما بالوتلی به شدت عصبانی بود و به سمت بیرون زمین حرکت می کرد.

 

 

1448798

 

 

در ادامه  بیانیه ای از سمت بلندگوی استادیوم خوانده شده و هشدار داد که در صورت ادامه هرگونه شعار نژادپرستانه از سوی هواداران منجر به تعلیق بازی برای مدت طولانی تر می شود. در ادامه بالوتلی توانست تک گل برشا را هم به زیبایی وارد دروازه ورونا کند در دیداری که با برتری 2-1 میزبان تمام شد.

 

روز گذشته لوکا کاستلینی رهبر افراطی های ورونا با حضور در یک مصاحبه رادیویی و در واکنش به اتفاقات رخ داده در مورد بالوتلی حرف های عجیبی زد. او گفت که بالوتلی هرگز نمی تواند یک ایتالیایی کامل باشد. این در حالی است که بالوتلی متولد پالرمو است و نه تنها شهروند ایتالیا است که سال ها پیراهن تیم ملی این کشور را به تن داشته است.

در پی این اظهارنظر، باشگاه ورونا کاستلینی را یازده سال از ورود به ورزشگاه منع کرد. محرومیتی بسیار سنگین که با استقبال رسانه ها نیز مواجه شده است.

همچنین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا امروز باشگاه ورونا را موظف کرد که در بازی خانگی بعدی خود، جایگاه مربوط به افراطی های خود را تعطیل کند و این جایگاه برای یک بازی باید خالی از تماشاگر باشد.

 

دیدگاه‌ها