کد خبر : 1648358 | 16 آبان 1398 ساعت 13:40 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

شاهین بوشهر و گل گهر؛ دربی قعر جدول

نبرد برای اولین سه امتیاز لیگ برتری

بازی تیم های شاهین شهرداری بوشهر و گل گهر سیرجان می تواند یکی از جذاب ترین مسابقات هفته دهم رقابت های لیگ برتر باشد.

نبرد برای اولین سه امتیاز لیگ برتری

به گزارش" ورزش سه" دو تیمی که فصل گذشته به عنوان قهرمان و نایب قهرمان لیگ یک معرفی شدند در یک سوم ابتدایی لیگ برتر نوزدهم در رده های شانزدهم و پانزدهم و جایی نزدیک به لیگ یک قرار گرفته اند.  شاهین بوشهر تیم آخر جدول رده بندی از 9 بازی 1 امتیاز به دست آورده است. 8 باخت و یک تساوی حاصل کار بوشهری ها تا این زمان از رقابت ها است. آن ها اما مثل گل گهر خیلی زود دست به تغییر زده و مربی که با او به لیگ برتر آمده بودند را کنار گذاشتند. در بوشهر کار به مهرداد کریمیان جوان سپرده شد اما در سیرجان یک مربی با تجربه به نام مجید جلالی کار را در دست گرفت.


جلالی در سوی دیگر تیمی را در اختیار گرفت که در شش هفته 3 باخت و سه مساوی به دست آورده بود، با اینحال او یک شکست در همان اولین روزهای حضورش روی نیمکت گل گهر برابر سپاهان صدرنشین لیگ برتر تجربه کرد و در بازی هفته گذشته نیز با پیکان به تساوی بدون گل رسید. او که به دنبال رسیدن به اولین برد تاریخ گل گهر در لیگ برتر است در این هفته باید در بوشهر و برابر تیم زخم خورده شاهین به سه امتیاز اول برسد.


البته که گل گهر یک بازی عقب افتاده با شهرخودرو هم دارد که باید در مشهد به مصاف حریف مدعی اش برود.


با این وجود بازی دوتیم شاهین بوشهر و گل گهر که به دنبال کسب اولین بردشان در این دوره از رقابت های هستند می تواند یکی از جذاب ترین مسابقات هفته باشد. این دو تیم فصل گذشته و در رقابت های لیگ دسته یک در هفته اول در بوشهر به مصاف هم رفتند که بازی بانتیجه یک، یک مساوی شد. در بازی برگشت در سیرجان اما این گل گهر بود که با نتیجه دو بر صفر حریفش را شکست داد.


بازی تیم دو شاهین شهرداری بوشهر و گل گهر روز جمعه و از ساعت 17:45 در بوشهر برگزار می شود.

دیدگاه‌ها