کد خبر : 1648497 | 17 آبان 1398 ساعت 10:10 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

شکسته شدن رکورد وین رونی توسط مهاجم جوان یونایتد

در جریان پیروزی 3-0 منچستریونایتد بر پارتیزان در لیگ اروپا، میسون گرین‌وود مهاجم جوان هجده ساله این تیم موفق شد یک رکورد جدید در این باشگاه به نام خود ثبت کند.

شکسته شدن رکورد وین رونی توسط مهاجم جوان یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در خانه خود ورزشگاه اولدترافورد در لیگ اروپا به مصاف پارتیزان بلگراد رفت و موفق شد حریف را با نتیجه 3-0 مغلوب کند. یونایتد با این پیروزی درحالیکه دو هفته دیگر به پایان مرحله گروهی لیگ اروپا باقی مانده صعود خود را ازگروه L قطعی کرد. در دیدار دیشب میسون گرین‌وود، مهاجم 18ساله یونایتد که در دقیقه 21 گل اول تیمش را به ثمر رساند موفق شد یکی از رکوردهای باشگاه را شکسته و آن را به نام خود ثبت کند.

 

1449947

 

گرین‌وود علاوه بر گلی که در دقیقه 21 به ثمر رساند در دقیقه 33 هم به آنتونی مارسیال پاس گل داد تا در این بازی یک گل زده و یک پاس گل داده باشد. به این ترتیب گرین‌وود به جوان‌ترین بازیکن تاریخ یونایتد تبدیل شد که در یک بازی اروپایی هم گل زده و هم پاس گل می‌دهد. این رکورد تا پیش از بازی دیشب در اختیار وین رونی قرار داشت.

 

گرین‌وود دیشب درحالیکه 18 سال و 37 روز داشت موفق به رسیدن به این رکورد شد. تا پیش از این رکورد مورد بحث در اختیار اسطوره یونایتد وین رونی قرار داشت که در سپتامبر 2004 در بازی مقابل فنرباغچه درحالیکه 18 سال سن داشت موفق شده بود این رکورد را  ثبت کند.

 

 

دیدگاه‌ها