کد خبر : 1648852 | 18 آبان 1398 ساعت 20:22 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

دی بروین: من عاشق استادیوم آنفیلد هستم

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی مدعی شد علاقه زیادی به بازی کردن در استادیوم آنفیلد دارد.

دی بروین: من عاشق استادیوم آنفیلد هستم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا شب در دیداری حساس و سرنوست ساز در استادیوم آنفیلد به مصاف لیورپول خواهد رفت و برای کاهش فاصله شش امتیازی با صدر جدول، چاره ای جز کسب پیروزی در این دیدار ندارد. کوین دی بروین در مورد فضای حاکم بر استادیوم آنفیلد و این دیدار مهم برای سیتیزن ها صحبت کرده است.

 

1424544

 

کوین دی بروین گفت: "اگر بازیکنی به دنبال کسب پیروزی و قهرمانی باشد، باید در چنین دیدارهایی به موفقیت دست یابد. من عاشق استادیوم آنفیلد و فضای آن هستم. به هواداران پر سر و صدا و شلوغ علاقه داشته و این شور و تعصب به فوتبال را دوست دارم.

 

من هنوز به فوتبال قدیمی و اینکه هواداران به شدت از تیم خود حمایت کرده و پشت تیم شان باشند علاقه دارم، این چیزی بود که من در فوتبال آلمان یاد گرفتم و آنجا هواداران با تمام وجود از تیم خود حمایت می کردند. وقتی فضای استادیوم آنفیلد به ضرر شما باشد، شما به اوج دنیا و فوتبال می رسید و می خواهید بهترین عملکرد خود را در این ورزشگاه ارائه دهید.

 

شما تمام عمر مبارزه می کنید تا در چنین دیدارهایی بازی کنید و این به نوعی پاداش تلاش شما از کودکی برای رسیدن به اینجاست. وقتی در خانه بازی می کنید هواداران حامی شما هستند و در خانه رقیب، انها  مقابل شما خواهند بود و این چرخش و تغییر شرایط، ذات دنیا است."

دیدگاه‌ها