کد خبر : 1648858 | 18 آبان 1398 ساعت 21:04 | 130.5K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش تماشایی مقابل اسپانیا

ایران قهرمان جام بین قاره ای فوتبال ساحلی

ملی پوشان ساحلی ایران با نمایشی دلپذیر موفق شدند برای دومین سال پیاپی به قهرمانی در جام بین قاره‌ای برسند.

ایران قهرمان جام بین قاره ای فوتبال ساحلی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که با صدرنشینی در مرحله گروهی و حذف امارات میزبان موفق به صعود به فینال جام بین قاره‌ای شده بود، از ساعت ۱۹:۴۵ امشب در دبی به مصاف تیم ملی اسپانیا رفت.

 

ساحلی بازان ایران بازی را توفانی آغاز کردند و در دقیقه ۳ با ضربه ایستگاهی مصطفی کیانی به گل رسیدند و در دقیقه ۶ نیز با شوت دیدنی سعید پیرامون از زمین خودی به کنج دروازه اسپانیا، گل دوم را زدند.

اسپانیایی‌ها در دقیقه ۱۱ با ضربه قیچی برگردان زیبای گومز اختلاف را به حداقل رساندند و در فاصله ۲۴ ثانیه به اتمام بازی هم روی یک حرکت تیمی از کرنر گل تساوی را توسط سوارز زدند تا تایم اول با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام برسد.

 

1450402

 

در دقیقه ۱۴ ضربه پنالتی محمد مختاری را دروازه‌بان اسپانیا مهار کرد و ۳۰ ثانیه پس از آن گارسیا از پنالتی به دست آمده برای تیمش نهایت بهره را برد و موفق به گلزنی شد تا ایران برتری ۲ بر صفر را با نتیجه ۳ بر ۲ عوض کند.

اما شاگردان محمد احمدزاده در دقیقه ۱۷ به بازی برگشتند و محمد مختاری با جبران پنالتی از دست رفته، دروازه اسپانیا را باز کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

 

در حالی که دو دقیقه به پایان تایم دوم باقی مانده بود، حمید بهزادپور دروازه‌بان ایران که شب درخشانی را پشت سر گذاشته بود، با شوت روی پای فوق‌العاده گل چهارم ایران را به ثمر رساند تا امیدهای ملی پوشان برای برتری زنده شود.

 

1450401

 

در دقیقه ۲۹ شروع مجدد به موقع و سریع بهزادپور با پرتاب دست را محمد احمدزاده با شوت نمایشی تبدیل به گل پنجم ایران کرد و در دقیقه ۳۳ نیز در حالی که ایران به دلیل اخراج احمدزاده با یک بازیکن کمتر بازی را دنبال می‌کرد، باز هم روی شروع مجدد دروازه‌بان ایران و یک پاس در عرض، محمد معصومی‌زاده از مقابل تیرک دوم گل ششم ایران را به ثمر رساند.

 

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که در دوره قبل مسابقات جام بین قاره‌ای موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود، امشب نیز توانست به پیروزی ۶ بر ۳ مقابل تیم اسپانیا دست پیدا کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

1450416

دیدگاه‌ها