کد خبر : 1648949 | 19 آبان 1398 ساعت 10:38 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

دعوت هافبک تی تی ها:

تراکتوری ها و دیگر مردم ایران به زلزله زدگان کمک کنند

سعید مهری هافبک اهل میانه تیم تراکتور پس از حضور در مناطق زلزله زده می‌گوید: مردم همانطوری که در دیگر اتفاقات قبلی همراه بودند، این بار هم در صحنه حاضر شوند.

تراکتوری ها و دیگر مردم ایران به زلزله زدگان کمک کنند

به گزارش "ورزش سه"، جمعه اتفاقی تلخی در آذربایجان شرقی رقم خورد. در ساعت 2 نیمه شب، زمین لرزه ای نسبتا بزرگ در نزدیکی میانه یکی از بزرگترین شهرهای این استان به وقوع پیوست که منجر به کشته شدن 6 نفر و آسیب دیدن صدها نفر شد. پس از آن نیز پس لرزه های متوالی در این منطقه رقم خورد که باعث شد تا ضررهای مالی زیادی هم به مردم این مناطق وارد شود.

 

پس از این اتفاق، باشگاه تراکتور به همراه سعید مهری هافبک اهل میانه در منطقه حاضر شدند و کمک های خود را به مردم این منطقه رساندند تا در کنار دیگر مردم از نخستین ساعات، همراه زلزله زدگان باشند. مهری که این روزها چند بار به زادگاه خود سفر کرده، در گفتگو با ورزش سه درباره این کمک ها می‌گوید: زلزله اتفاق تلخی بود که متاسفانه دوباره رقم خورد. همین چند ماه پیش متاسفانه مردم سرپل ذهاب و... به خاطر زلزله آسیب دیدند اما دوباره متاسفانه این اتفاق افتاد و این بار در زادگاه من بود و وظیفه خودم می‌دانستم که در محل حاضر شوم و به همشهریانم کمک کنم. از باشگاه تراکتور هم تشکر می‌کنم که در همان ساعات ابتدایی کمک ها را جمع کردند و به همراه کامیون ها به مناطق زلزله زده فرستادند.

 

مهری درباره دیده های خود از این منطقه می‌گوید: واقعا صحنه های ناراحت کننده ای را دیدم. خیلی ها خانه‌ی خود، دام و... را از دست دادند اما صحنه های تلخ تر زمانی بود که تلفات انسانی رقم می‌خورد. یکی بچه اش را از دست داده بود و این را باور نمی‌کرد که واقعا هم باور کردنی نیست. یک شب زلزله بیاید و به این شکل تخریب کند؟ امیدوارم دیگر در هیچ کجای ایران شاهد چنین اتفاقی نباشیم.

 

هافبک تی تی ها در پایان با دعوت از مردم ایران و شهرهای آذربایجان می‌گوید: مردم همیشه در چنین لحظاتی حامی زلزله زدگان بوده اند. البته زلزله و سیل تفاوتی ندارد و مردم ایران و شهرهای آذربایجان واقعا میهن پرست هستند و به هم میهنان خود کمک می‌کنند. این بار هم از مردم ایران، اهالی آذربایجان و هواداران تراکتور دعوت می‌کنم تا به کمک های خود ادامه دهند. اگر یک لحظه خود را جای این افراد بگذارند درک می‌کنند که الان چه نیازی به کمک وجود دارد.

 

دیدگاه‌ها