کد خبر : 1649027 | 19 آبان 1398 ساعت 16:09 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام بخشش یا ادامه جریمه؛

سونامی محرومیت داوران معترض هنوز پایان نیافته

چند هفته از اعتراض تعدادی از داوران زن فوتبال ایران می گذرد و در جریان بازی هایی که هفته قبل برگزار شد تنها 3 داور زن پا به میدان گذاشتند.

سونامی محرومیت داوران معترض هنوز پایان نیافته

به گزارش "ورزش سه"،  در حالی که حدودا سه هفته از اعتراض 30 داور زن حاضر در فوتبال ایران به علت عدم تسویه حساب مالی با آنها می گذرد، هنوز خبری از پایان دوران محرومیت آنها به گوش نرسیده است. هر چند پیش از این هرگونه محرومیت این داوران از سوی مقامات مربوطه تکذیب شده بود اما پس از دو هفته بدون قضاوت ماندن، در بازی های این هفته مشاهده شد که تنها سه داور از 30 داور مورد نظر به میدان رفتند. سلطنت نوروزی، سلما رجبی و الهه سامانیان سه داوری هستند که روز جمعه اخیر به میدان رفتند و به قضاوت بازی های لیگ برتر پرداختند. 

 

البته در این باره هیچ اظهارنظری نشده و به همین دلیل نمی توان درباره بخشش و یا ادامه محرومیت داوران باقیمانده و به میدان نرفته، نظر داد. قضاوت این سه داور در حالی انجام شد که پیش از این عنوان می شد داورانی که پس از تسویه حساب مالی با آنها با تنظیم نامه ای مراتب عذرخواهی خود را به مسئولان سازمان لیگ رسانده اند مشمول ادامه محرومیت نخواهند شد. 

 

به هر حال باید تا بازی های هفته آینده نیز منتظر ماند و دید کدام داوران برای قضاوت بازی های هفته ششم لیگ برتر بانوان انتخاب خواهند شد. این در حالی‌ست که تعدادی از مربیان حاضر در تیم های مختلف به دلیل استفاده از داوران جوان و بی تجربه برای قضاوت بازی های تیم خود شاکی بودند.

دیدگاه‌ها