کد خبر : 1649085 | 19 آبان 1398 ساعت 19:00 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ درونی در باشگاه با تغییرات پیاپی

سرنوشت ذوب‌آهن و منصوریان در دستان یزدی زاده

نظر نهایی برای تغییر منصوریان را مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن می‌دهد. فردی که با تصمیمش سرنوشت سبزپوشان و این مربی را تغییر خواهد داد.

سرنوشت ذوب‌آهن و منصوریان در دستان یزدی زاده

به گزارش "ورزش‌ سه"، از روز گذشته شایعات فراوانی مبنی بر اخراج علیرضا منصوریان از سرمربیگری ذوب‌آهن به گوش رسید. برخی حتی پا را فراتر گذاشتند و از حضور یک مربی خارجی در اصفهان برای مذاکره با مسئولان باشگاه خبر دادند تا به نوعی جانشین برای منصوریان انتخاب کرده باشند.

 

اما تمامی این شایعات بدون واکنش رسمی از سوی باشگاه ذوب‌آهن ادامه یافت تا هر لحظه خبر جدیدی در مورد این تیم مخابره شود. اولین شایعه ای که در این مورد به وجود آمد، جلسه شب گذشته اعضای هیئت مدیره ذوب‌آهن بود که بدون حضور مهندس یزدی زاده، مدیرعامل کارخانه بی نتیجه ماند و برکناری و یا ماندن منصوریان رای نیاورد.

 

از طرف دیگر اعضای هیئت مدیره ذوب‌آهن هر یک در مصاحبه ای جداگانه رفتن و ماندن منصوریان را تایید و یا تکذیب نکردند تا نشان داده شود بحث تغییر سرمربی در این باشگاه وجود دارد. رسول کربکندی نیز قبل از بازی با شاهین بوشهر طی مصاحبه ای وضعیت ذوبی‌ها را نامناسب دانست و تغییر را راه حل مناسب دانست.

 

با این حال جواد محمدی، مدیریت باشگاه ذوب‌آهن در طول این مدت سیاست سکوت را در پیش گرفت و موضع خاصی در این مورد نداشت. اما خبر می‌رسد که کلید حل این ماجرای پیچیده در دست مهندس یزدی زاده قرار گرفته و وی نظر نهایی مبنی بر تغییر سرمربی یا ابقای علیرضا منصوریان را اعلام می‌‌کند. حقیقتی که اعضای هیئت مدیره نیز از آن با خبر هستند و به همین دلیل تصمیم قطعی نگرفته‌اند.

 

گویا قرار است نشستی بین منصوریان و یزدی زاده در کارخانه برگزار شود و این دو درخواست های خود را مطرح کنند. گویا برخی تغییرات در باشگاه ذوب‌آهن باعث شده تا سرمربی این تیم نتواند با تمرکز به کار خود ادامه دهد و به همین دلیل دست به دامن مدیریت کارخانه شده است. از طرفی هم یزدی زاده در صدد بهبود تیم خواهد بود و به دنبال اتمام حجت با سرمربی خود است. هر چه هست باید منتظر این جلسه سرنوشت ساز که در یک یا دو روز آینده برگزار می‌شود باشیم و ببینیم چه نتیجه‌ای خواهد داشت. ابقای مشروط علیرضا منصوریان یا تغییر کادر فنی.

دیدگاه‌ها