کد خبر : 1649202 | 20 آبان 1398 ساعت 11:17 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: این رتبه شایسته تیمی مثل میلان نیست

استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که تیمش در بازی دیشب فرصت های زیادی را از دست داده و همین موضوع باعث شکست میلان شده است.

پیولی: این رتبه شایسته تیمی مثل میلان نیست

به گزارش "ورزش سه"، میلان دیشب در حساس ترین بازی هفته دوازدهم سری آ مهمان یوونتوس بود. روسونری در دیدار دیشب بازی نزدیکی را در برابر یوونتوس صدرنشین به نمایش گذاشت اما در نهایت با یک گل شکست خورد تا شرایطش پیچیده تر از قبل شود. میلان با شکست مقابل یووه 13 امتیازی باقی ماند و به رتبه چهاردهم جدول سقوط کرد.

 

استفانو پیولی اما معتقد است که میلان در بازی دیشب نمایش قابل قبولی را ارائه داده اما در امر گلزنی ناکام بوده است. او پس از پایان بازی گفت: " ما عملکرد خوبی مقابل یووه ارائه دادیم اما فرصت های خود را تبدیل به گل نکردیم و در نهایت با گلی که یوونتوس زد، مجازات شدیم. با این وجود ما باید به تلاش و پیشرفت ادامه دهیم. رتبه کنونی میلان اصلا شایسته این تیم نیست؛ این موضوع باعث ناراحتی ما شده و باید در ادامه تمرکز بهتری از خود نشان دهیم. کم تر تیمی می تواند 15 شوت در ورزشگاه یوونتوس راهی دروازه این تیم کند ولی ما باید بیشتر دقت می کردیم."

 

 

1450971

 

 

پیولی در ادامه گفت: " ما بازی های خوبی را به نمایش می گذاریم اما این کافی نیست و ما باید در نتیجه گیری هم موفق عمل کنیم. من پیشرفت فوق العاده ای را در تیم مشاهده کرده ام. ما در بازی مقابل تیم های یووه و لاتزیو حتی بهتر از حریف عمل کردیم اما باید در گلزنی نیز بهتر ظاهر شویم."

دیدگاه‌ها