کد خبر : 1649593 | 22 آبان 1398 ساعت 13:00 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

آنری: جای لاکازت در تیم ملی فرانسه خالی است

تیری آنری، اسطوره فرانسوی آرسنال از الکساندر لاکازت که به تیم ملی کشورش فرانسه دعوت نشده حمایت کرد و گفت همیشه لاکازت را به عنوان یک شماره 9 فوق‌العاده دوست داشته.

آنری: جای لاکازت در تیم ملی فرانسه خالی است

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر لاکازت، ستاره فرانسوی آرسنال که بعد از زدن دو گل در دیدار دوستانه فرانسه و آلمان در سال 2017 دیگر در تیم ملی کشورش بازی نکرده برای  شرکت در دیدارهای روزهای آینده فرانسوی‌ها در مقدماتی یورو2020 هم توسط دیدیه دشان دعوت نشده تا عده زیادی از فرانسوی‌ها به خاطر عدم حضور او در تیم ملی‌شان به کادر فنی خروس‌ها انتقاد کنند.

 

1444675

 

تیری آنری، اسطوره فرانسوی باشگاه آرسنال یکی از کسانی است که از لاکازت تعریف کرده و می‌گوید همیشه او را به عنوان یک شماره 9 فوق‌العاده دوست داشته. آنری در گفتگوی اختصاصی با گل گفت:" دیدیه دشان می‌داند کار دارد می‌کند و او سرمربی تیم ملی است و من نمی‌دانم چرا لاکازت را دعوت نکرده. ولی تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که من مدتی است او را دنبال می‌کنم و می‌دانم چه گلزن قهاری است. ولی از طرف دیگر رقابت برای بازی در خط حمله فرانسه خیلی سخت و فشرده است".

 

1451497

 

آنری در ادامه گفت:" ژیرو این روزها خیلی خوب کار می‌کند و گریزمان هم می‌تواند آنجا بازی کند. بن یدر هم برای موناکو عالی بازی می‌کرد و حالا هم در سویا عالی است. ولی صحبت کردن درباره این مسائل برای من خیلی سخت است چون همه باید به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم. من همیشه لاکازت را به عنوان یک شماره 9 فوق‌العاده دوست داشته‌ام ولی مهمترین مساله این است که دیدیه او را دوست داشته باشد".

 

دیدگاه‌ها