کد خبر : 1652258 | 07 آذر 1398 ساعت 13:50 | 40.1K بازدید | 0 دیدگاه

ویلیان به لوئیز: پاهایت را نبندی لایی می‌خوری!

ویلیان ستاره چلسی یک ماه مانده به دیدار دو تیم در لیگ برتر، از حالا کری‌خوانی با هم‌تیمی سابقش داوید لوئیز که حالا بازیکن آرسنال است را شروع کرده.

ویلیان به لوئیز: پاهایت را نبندی لایی می‌خوری!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه تا دیدار دو حریف لندنی، چلسی و آرسنال، یک ماه دیگر باقی مانده ویلیان ستاره برزیلی چلسی کری‌خوانی با هم‌تیمی سابقش داوید لوئیز که حالا بازیکن آرسنال است را شروع کرده و می‌گوید در دیدار با آرسنال حتی یک لحظه برای لایی زدن به داوید لوئیز معطل نخواهد کرد.

 

داوید لوئیز در تابستان گذشته در یک نقل و انتقال ناگهانی و غیرمنتظره چلسی را ترک کرد و با قراردادی 8 میلیون پوندی راهی حریف سرسخت این تیم در لندن، آرسنال شد.

 

1454529

 

داوید لوئیز، مدافع برزیلی سابقه دو دوره حضور در چلسی را دارد و در هر دو دوره با ویلیان همبازی بوده است. این دو با پیراهن چلسی سابقه قهرمانی در چمپیونزلیگ، لیگ اروپا و جام حذفی انگلیس را دارند.

 

این دو بازیکن برزیلی که دوستان صمیمی هستند حالا قرار است در مستطیل سبز رقابت جدی داشته باشند. آرسنال در پایان ماه دسامبر در لیگ برتر میزبان چلسی خواهد بود. حالا ویلیان کری‌خوانی با رفیق برزیلی‌اش را شروع کرده و می‌گوید لوئیز بهتر است در مقابل او پاهایش را بسته نگه دارد تا لایی نخورد.

 

ویلیان در گفتگو با رسانه برزیلی گلوبو اسپورته گفت:" من چند باری در مقابل داوید لوئیز بازی کرده‌ام. آن زمان او بازیکن چلسی بود و من بازیکن شاختار. یک بار هم من بازیکن چلسی بودم و او بازیکن پاری سن ژرمن".

 

ویلیان در ادامه گفت:" داوید حالا بازیکن آرسنال است. او برای من مثل برادر است. ما زمانی که هشت ساله بودیم همدیگر را شناختیم. ولی در زمین فوتبال دوستی و اینها کنار گذاشته می‌شود و من اگر مجبور شوم به او لایی بزنم، حتما این کار را خواهم کرد".

 

دیدگاه‌ها