کد خبر : 1649637 | 22 آبان 1398 ساعت 15:39 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش سعد الزوهیری، هماهنگ‌کننده کل فدراسیون عراق در اردن

نارضایتی تیم ملی عراق از هتل محل اقامت

تیم فوتبال عراق حریف ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی تمرینات خود را در ورزشگاه پترا پی گیری می‌کنند درحالی‌که از کیفیت هتل محل اقامتشان چندان راضی به نظر نمی‌رسند.

نارضایتی تیم ملی عراق از هتل محل اقامت

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی فوتبال عراق در ورزشگاه پترا محل برگزاری تمرینات این تیم در کشور اردن برای آماده‌سازی در مقابل ایران در حال پیگیری است.


سعد الزوهیری، هماهنگ‌کننده کل فدراسیون عراق در اردن، گفت: عراقی‌های ساکن در اردن استقبال بسیار گرمی را از این تیم به عمل آوردند و این موضوع باعث افزایش روحیه به تیم شد و در همین راستا فدراسیون فوتبال عراق نیز با رایگان اعلام کردن این دیدار در نظر دارد تا از حمایت عظیم مردمی اطمینان حاصل کنند.


وی در ادامه گفت: امور اداری تیم‌ها و همچنین کارهای مربوط به ویزاهای تیم ایران به پایان رسیده و حتی رزرو و تاریخ‌های تمرینی این تیم نیز کاملاً هماهنگ شده است، طبق برنامه تدوین‌شده ایرانی‌ها سه‌شنبه وارد عمان می‌شود و در هتل موردنظر مستقر خواهند شد.


وی خاطرنشان کرد: شاهزاده علی بن حسین، رئیس فدراسیون اردن، تمام تسهیلات را برای میزبانی این دیدار حساس در خدمت فدراسیون عراق گذاشته است و استادیوم بین‌المللی امان آمادگی کامل را برای شروع بازی در ساعت 5 عصر روز پنجشنبه را دارد.


 گفتنی است تیم عراق در گروه C با هفت امتیاز که از کسب تساوی مقابل بحرین و پیروزی برابر هنگ کنگ و کامبوج صدرنشین است.

 

1451541


یک منبع ورزشی در کشور عراق اظهار داشت: تیم ملی که روز چهارشنبه وارد امان شد از اقامت خود در هتل "مینا تایکی" ابراز نارضایتی کرد و مسئولان این تیم هتل را در اسرع وقت تغییر دادند.


این منبع گفت: با توجه به درخواست کلیه اعضای تیم مبنی بر تغییر محل هتل، فدراسیون به‌سرعت دست‌به‌کار شد و با جستجوی سریع بین هتل‌های که درشان تیم ملی عراق باشد، یک هتل 5 ستاره برای اقامت انتخاب شد و بازیکنان به آنجا منتقل شدند.


 این منبع افزود: " این در حالی است که وقتی بازیکنان به محل اقامت آن‌ها رسیدند، بسیار شگفت‌زده شدند، زیرا هتل پنج ستاره نبود و اتاق‌های مخصوص سونا و جکوزی را در اختیار ندارد که تیم ملی به احتیاج زیادی به آن دارد، خصوصاً بعد از بازی‌ها در مراحل ریکاوری "


وی خاطرنشان کرد: "کیفیت غذای تهیه‌شده در آن بد نیست، زیرا بازیکن در طی مسابقات نیاز به کیفیت غذای ویژه دارند و به آن‌ها در بالا رفتن عملکرد بدنی کمک می‌کند و باعث جبران انرژی و مایعات ازدست‌رفته می شود، علاوه بر این هتل بسیار کوچک و لابی زیادی برای استراحت بازیکنان ندارد، ضمن اینکه این اردو تقریباً 12 روز در اَمان طول خواهد کشید. "

 

1451539

دیدگاه‌ها