کد خبر : 1649642 | 22 آبان 1398 ساعت 16:05 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

تمرکزمان روی سیستم خودمان است

ویلموتس: تغییر محل بازی فشار را از روی ما کم کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید تمرکزش در بازی با عراق روی سیستم تیم خودش است.

ویلموتس: تغییر محل بازی فشار را از روی ما کم کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران فردا در یک بازی حساس در انتخابی جام 2022 به مصاف عراق می رود، بازی که ملی پوشان امیدوار هستند بتوانند در آن پیروز شوند تا شکست برابر بحرین را جبران کنند. مارک ویلموتس در نشست خبری قبل از بازی با عراق حاضر شد و پاسخ خبرنگاران را داد:


کاملا آماده هستیم


به اردن آمدیم تا با عراق بازی کنیم و در واقع این بازی سومین دیدار خارج از خانه ما از مجموع چهار دیداری است که باید در خارج از خانه به میدان برویم. کاملاً برای این بازی آماده شدیم و با بازیکنان جلسه تئوری هم داشتیم و تمرکز اولیه ما روی سیستم خودمان است. ضمن اینکه در خصوص چند بازیکن نیز باید تصمیم‌گیری کنیم و در واقع پس از تمرین امروز مشخص خواهد شد.


نباید بازی با عراق روی ما فشار ایجاد کند


به اهمیت بازی واقف هستیم اما این موضوع نباید این موضوع فشاری ایجاد کند. همه بازی‌ها همین است و یا می بریم یا می‌بازیم و باید روی هدف نهایی یعنی صعود به جام جهانی متمرکز باشیم. 3 بازی از 4 بازی ما خارج از خانه بوده و 3 بازی هم در داخل خانه داریم. همه بازی ها برای ما مهم است و مثل همه بازی ها به صورت حرفه ای برای این بازی هم آماده شدیم.


تغییر مکان بازی ایران- عراق؟


عدم بازی ایران برابر عراق در بصره فشار را روی ما کم کرده است. عراق تیم بزرگی است و هم اکنون صدرنشین گروه ما است. باخت ما برابر بحرین بازی فردا را تبدیل به چالش مهمی برای ما کرده است.

 

پیام ورزش صلح و دوستی است

 

پیام ورزش پیام صلح و دوستی است و امیدوارم بازی فردا هم بازی جوانمردانه ای باشد.

دیدگاه‌ها