کد خبر : 1649694 | 22 آبان 1398 ساعت 20:31 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش امیدها برای جبران فرصت سوخته (عکس)

تیم ملی یکماه دیگر تا شروع رقابت های مقدماتی المپیک فرصت دارد.

به گزارش "ورزش سه"، کسب تساوی یک بر یک مقابل اندونزی آخرین نتیجه تیم امید ایران بوده که طی ماه های اخیر با اخبار جنجالی زیادی دست به گریبان بوده است.

 

از رفتن کرانچار تا روی کار آمدن حمید استیلی که پیش تر خودش مدیر فنی تیم بود، نزدیک به 6 ماه از وقت تیم امید و سه اردوی تدارکاتی را از بین برد تا درنهایت این تیم در فاصله دو ماه مانده به آغاز رقابت های مقدماتی المپیک به آرامش برسد.


رقابت های مقدماتی المپیک از 23 دی ماه در تایلند آغاز می شود؛ استیلی و شاگردانش برای رسیدن به مرحله نهایی باید در جمع 3 تیم نهایی قرار بگیرند و در صورتی که ژاپن نیز در جمع سه تیم پایانی باشد، تیم چهارم هم شانس رسیدن به رقابت های المپیک را در اختیار خواهد داشت.

 

1451594

 

1451595

 

1451593

 


امیدها پس از انتخاب استیلی به عنوان مربی تیم، یک تساوی برابر شهرخودرو، پیروزی برابر استرالیا و تساوی یک بر یک مقابل اندونزی را ثبت کرده اند. کار امید برای رسیدن به المپیک سخت شده و در این شرایط به هیچ کس قول صعود نمی دهد و همه تلاش می کنند تا شرایط تیم را رو به بهبودی پیش ببرند؛ از بازیکنان گرفته تا کادر فنی که حالا فقط یک ماه دیگر تا شروع رقابت فاصله دارند.


تیم امید ایران در ادامه مسیری که پیش رو دارد، 25 آبان ماه با اندونزی بازی می کند و سپس به قطر می رود و در تاریخ 30 آبان ماه با تیم امید این کشور بازی می کند. در بازگشت شاگردان استیلی به باشگاه هایشان بازمی گردند.

دیدگاه‌ها