کد خبر : 1649770 | 23 آبان 1398 ساعت 13:48 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

تماس‌های تلفنی بکام برای اغوای ستاره‌های فوتبال

درحالیکه شایعاتی درباره انتقال کاوانی ستاره PSG به اینتر میامی مطرح شده، سان می‌گوید دیوید بکام دائما در حال تماس با ستاره‌های بزرگ برای راضی کردن آنها به پیوستن به تیم خودش است.

تماس‌های تلفنی بکام برای اغوای ستاره‌های فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان می‌گوید دیوید بکام در روزهای اخیر دائما در حال برقراری تماس تلفنی با ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال بوده و از آنها می‌خواهد برای محقق کردن رویایش در لیگ MLS آمریکا به تیمش اینتر میامی که از فصل آینده در این لیگ شرکت خواهد کرد، ملحق شوند.

 

1451711

 

دیروز اعلام شد که اینتر میامی از شروع فصل آینده لیگ MLS یعنی در حوالی ماه اسفند در این لیگ به میدان خواهد رفت و اولین بازی‌اش با لس‌آنجلس گلکسی، تیمی خواهد بود که بکام سابقه بازی در آن را دارد.

 

اینتر میامی هنوز سرمربی ندارد و استادیومش در حال ساخت و ساز است. اما سان می‌گوید اینتر میامی تا کنون توانسته ماتیاس پیگرینی، ستاره 19ساله آرژانتینی را به خدمت بگیرد و سرمربی تیم هم تا پایان سال جاری میلادی مشخص خواهد شد.

 

1451632

 

مدیر ورزشی اینتر میامی، پل مک‌دونا در گفتگو با سان در این باره گفت:" من امروز صبح با دیوید بکام صحبت کردم. دیوید سفرهای زیادی می‌کند و هر روز اینجا در میامی نیست ولی من هر روز از او می‌پرسم که دیروز با کدام بازیکنها تلفنی صحبت کرده. من دائم تشویقش می‌کنم و می‌گویم به هر بازیکنی که زنگ بزند از شنیدن صدایش خوشحال خواهد شد. داشتن ابرستاره‌ای مثل بکام به عنوان رئیس باشگاه واقعا ارزش فوق‌العاده‌ای دارد و نمی‌شود رویش قیمت گذاشت".

 

دیدگاه‌ها