کد خبر : 1649931 | 24 آبان 1398 ساعت 16:18 | 45.7K بازدید | 0 دیدگاه

این تیم ایران در حد آسیا نیست؛

پیش‌بینی عراقی‌ها: ویلموتس برکنار می شود

کارشناسان فوتبال عراق پیش بینی کردند که مارک ویلموتس بعد از دو شکست متوالی از هدایت ایران برکنار شود.

پیش‌بینی عراقی‌ها: ویلموتس برکنار می شود

به گزارش "ورزش سه"، کارشناسان عراقی پیروزی این تیم برابر ایران را دروازه صعود کشورشان به مرحله بعدی می دانند. آنها معتقدند تیم عراق با شایستگی مقابل ایران به برتری رسیده و حالا بهترین تیم گروه است. گل علا عباس برای عراقی ها یک گل تاریخی است و حتی آنها را به یاد دیدار با ایران در سال 1993 انداخته است.

 

عراقی ها حالا به تیمشان از این بابت که روند رو به رشدی را طی می کند، امیدوار هستند. آنها معتقدند رقابتشان با ایران در این گروه تمام شده چرا که اگر بحرین را شکست دهند، با حاشیه امنیت خوبی در صدر جدول گروه قرار می گیرند و حتی در صورت باخت دور برگشت به ایران، به عنوان سرگروه به دور بعدی صعود می کنند.

 

کارشناسان عراقی از عملکرد تیم ایران در برابر تیم این کشور شگفت زده شده اند. تصور عراقی ها این بود که ایران با نمایشی بهتر نسبت به دیدار با بحرین سراغ این تیم برود اما شاگردان مارک ویلموتس از دیدار با بحرین هم ضعیف تر ظاهر شدند.


یک اظهار نظر عجیب که در تلویزیون عراق درباره تیم ایران مطرح شد، این بود: «تیم ملی ایران در حال حاضر در سطح آسیا نیست. بعد از شکست مقابل بحرین، در این بازی هم کار خاصی نکردند. آنها بعد از کی روش افت داشته اند و حتی فکر می کنم با این شکست، ویلموتس هم از هدایت این تیم کنار برود.  خیلی وقت بود ایران را در این حد ضعیف ندیده بودیم. در نیمه دوم این تیم هیچ کاری نتوانست بکند. البته من این ها را نکات مثبتی ارزیابی می کنم برای تیم ملی عراق.»

دیدگاه‌ها