کد خبر : 1649940 | 24 آبان 1398 ساعت 16:40 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

داماش گیلان 2 سپیدرود 1

لیگ یک/ دربی ال گیلانو به کام پسران باران

داماش موفق شد در دقایق پایانی با پنالتی، حریف همشهری خود را با شکست مواجه کند.

لیگ یک/ دربی ال گیلانو به کام پسران باران

به گزارش "ورزش سه"، دربی رشت با پیروزی آبی‌ها مقابل شاگردان علی نظرمحمدی خاتمه یافت و این در حالی بود که اشکان خورشیدی به عنوان داور این بازی با دادن چهار کارت قرمز به دو تیم، چهره ویژه این بازی بود.


با توجه به اتفاقات رقم خورده و تصمیم کمیته انضباطی، دربی رشت بدون حضور هواداران برگزار شد و این در حالی بود که سپیدرود هفته گذشته با شرایطی که برخی هوادارانش رقم زده بود، متضرر هم شده بود. شاگردان نظرمحمدی که برای جبران شکست هفته گذشته، مقابل حریف قرار گرفته بودند، اما در همان دقایق ابتدایی روی گلی که میعاد یزدانی به ثمر رساند از حریف عقب افتادند.


میعاد یزدانی، بازیکن سابق سپیدرود، همانند هفته گذشته که یک بازیکن باسابقه حضور در سپیدرود برابر آنها گلزنی کرده بود، قفل دروازه مهدی اسلامی را در دقیقه هفتم باز کرد تا این دروازه‌بان بار دیگر مقهور ضربه غیرقابل مهار دیگری شود و البته خوش شانس بود که اینبار هواداری روی سکوها حضور نداشت.


اشکان خورشیدی اما در دقیقه 38 اولین نقش خود را در بازی ایفا کرد و امید سام کن و میثم میرپسندیده را با کارت قرمز همزمان اخراج کرد تا دو تیم نیمه اول را با 10 نفر خاتمه دهند.


در نیمه دوم سپیدرود به فشار حملات خود اضافه کرد و در دقیقه 62 توسط زینال خیری به گل تساوی دست یافت. بار دیگر اما حواشی و درگیری‌ها اینبار باعث اخراج دو تن از نیمکت نشینان شد. علیرضا حاجی پور، سرپرست داماش و حامد طباطبایی مربی دروازه‌بانان سپیدرود دو نفر دیگری بودند که اینبار از سوی اشکان خورشیدی با دریافت کارت قرمز به سکوها تبعید شدند تا هیجان دربی در رشت افزایش یابد.


در شرایطی که تصور می‌شد این دیدار در نهایت با تساوی دو تیم خاتمه یابد، حرکت بازیکن داماش در محوطه جریمه سپیدرود با اعلام خطای پنالتی از سوی خورشیدی همراه شد تا محمد رستمی علیرغم واکنش مناسب از سوی مهدی اسلامی دروازه حریف را برای دومین بار باز کند و دربی رشت را به سود پسران باران خاتمه دهد.


داماش که هفته گذشته مقابل تیم مدعی فجر در شیراز به تساوی دست یافته بود اکنون طی 5 هفته اخیر به 11 امتیاز رسیده تا در جدول رده بندی جایگاه ششم را به خود اختصاص دهد. سپیدرود نیز در ادامه ناکامی‌های خود طی هفت هفته اخیر با دستیابی به تنها 4 امتیاز و پنج شکستی که متحمل شده، در رده پانزدهم حاضر است.

دیدگاه‌ها