کد خبر : 1649949 | 24 آبان 1398 ساعت 17:36 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

گرت بیل و تایید یک اتهام همیشگی!

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید تاکید کرد حضور در عرصه ملی برای وی از باشگاهی مهم تر است.

گرت بیل و تایید یک اتهام همیشگی!


به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل بارها از سوی مطبوعات و هواداران رئال مادرید به این متهم شده که این باشگاه به اندازه تیم ملی ولز برای وی اهمیت ندارد و او با جدیت برای کهکشانی ها بازی نمی کند. حالا گرت بیل بخش از این اتهام را تایید کرد، اما مدعی شد در هر تیمی که باشد با تمام وجود به میدان می رود.

 

1451125

 

گرت بیل گفت: "من قطعا با هیجان بیشتری برای ولز نسبت به رئال مادرید بازی می کنم. من از زمان حضور در رده زیر 17 سال ها با بیشتر بازیکنان قدیمی تیم ملی هم بازی بوده ام و شرایط مثل این است که یکشنبه با دوستان خود در پارک بازی کنید و همه چیز طبیعی است.

 

در اردوی ولز من به زبان خودم صحبت می کنم و احساس راحتی بیشتری دارم، اما این وظیفه من در زمین را تغییر نمی دهد و هر جا که باشم با تمام توان بازی خواهم کرد."

 

گرت بیل در مورد انتقاد مطبوعات اسپانیا در مورد علاقه بیشتر وی به گلف بازی کردن نسبت به حضور در ترکیب رئال مادرید گفت: "صادقانه بگویم در مورد برخی از عکس ها و چیزهایی که دوستانم برای من ارسال می کنند فقط می خندم و به نظرم مسخره می آید. گاهی مردم متوجه نمی شوند در مورد چه چیزی حرف می زنند و به نظر من این مسائل تنها خنده دار است."

دیدگاه‌ها