کد خبر : 1650123 | 25 آبان 1398 ساعت 16:49 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

با این بازیکنان اینطور بازی کردن هنر می خواهد

پیروز قربانی: ویلموتس هیچ برنامه ای ندارد!

کاپیتان سابق استقلال می گوید تیم ملی در بازی با عراق و بحرین هیچ برنامه ای نداشت.

پیروز قربانی: ویلموتس هیچ برنامه ای ندارد!

پیروز قربانی در این باره به ورزش سه گفت: خداییش ایران هیچ طرح و برنامه ای نداشت. با این بازیکنان اینطور بازی کردن هنر می خواهد و من نمی دانم چرا ما اینقدر بی برنامه بازی کردیم.

 

او ادامه داد: وقتی کی روش رفت ویلموتس زمان خوبی داشت تا تغییراتی در تیمش ایجاد کند ولی این همان تیم کی روش است و شاید یکی دو بازیکن به آن اضافه شده است. ویلموتس به هیچ عنوان در تغییر سبک موفق نبوده است، کامبوج را که تیم دسته سومی ایران هم می برد، جلوی بحرین و عراق محک جدی است که ما نشان دادیم چیزی برای ارائه کردن نداریم. تغییر سبک باید آرام انجام بشود نه به این سرعت و این کار ما را سخت کرده است.

 

وی افزود: یکسری ها خیلی خوب هستند ولی زمان نیاز دارند تا هماهنگ شوند، یکسری از بازیکنان وقت خداحافظی شان رسیده است و سرمربی باید به این موضوع پی ببرد. بازیکنان تیم ملی باید متنوع تر بازی کنند تا بتوانند رقبای خود را شکست بدهند. تیم ملی هیچ حرفی برای گفتن نداشت آن هم عراق که دروازه بانی داشت که هر توپی به سمتش می آمد گل بود و من نمی دانم چرا ما نتوانستیم دروازه این تیم را تهدید کنیم.

 

1422968

 

کاپیتان سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تغییر در کادرفنی تیم ملی به صلاح است یا نه هم گفت: ما با اینکه ویلموتس بماند و نماند کاری نداریم، سواد فوتبالی در بین مسوولان نداریم. کمیته جوانان و کمیته فنی را ببینید، سواد این نیست که اسم دکتر را یدک بکشند بلکه باید علم روز فوتبال را بدانند، یکسری آدم هستند که 50 بار محک خورده اند و کارشان هیچ خروجی نداشته است و بازهم در مورد کل فوتبال ایران تصمیم می گیرند. در فوتبال  خون جدید باید جاری شود. کی روش را آوردید نمی دانستید سبکش چه است، حالا هم برای انتخاب ویلموتس فقط به جیبتان نگاه کردید نه سبکی که باید تیم ملی بازی کند.

 

قربانی در پایان گفت: باید ببینیم مشاورهای فدراسیون فوتبال چه کسانی هستند. چندین سال است می گویید مبارزه با فساد، کدام مبارزه با فساد؟  هر کاری دلشان بخواهد می کنند و بعد می گویند مبارزه با فساد. مدیرانی در تلویزیون صحبت می کنند که خودشان وقتی سرکار بودند هرکاری توانستند کردند. باز خدا پدر فردوسی پور را بیامرزد که جلوی این افراد را می گرفت. شما ببینید چقدر بازیکن خارجی بی کیفیت می آورند، از آمدن بازیکن بی کیفیت مدیر هم سود می برد و در مورد مربی ها هم گاهی همینطور است. من به چشم دیدم در لیگ 2 تبانی شد ولی هیچ اتفاقی رخ نداد، این یعنی عزمی برای درست شدن فوتبال وجود ندارد.

دیدگاه‌ها