کد خبر : 1650178 | 25 آبان 1398 ساعت 23:24 | 54.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سیتی راهی بایرن مونیخ می شود؟

لروی سانه، وینگر آلمانی منچسترسیتی همچنان خواهان انتقال به بایرن مونیخ است.

ستاره سیتی راهی بایرن مونیخ می شود؟

 

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه در تابستان امسال تا آستانه انتقال به بایرن مونیخ نیز پیش رفت و به نظر می رسید بازگشت او به بوندسلیگا قطعی باشد، اما یک مصدومیت نابهنگام در دیدار سوپرکاپ انگلیس مقابل لیورپول باعث شد لروی سانه بخش زیادی از فصل را از دست داده و انتقال او به بایرن مونیخ نیز موقتا منتفی شود.

 

1426788

 

اما نشریه تلگراف امروز در گزارشی مدعی شد بازیکنان و کادر فنی سیتی معتقدند لروی سانه بالاخره راهی بایرن خواهد شد، زیرا فکر این بازیکن مشغول این انتقال است و به نظر می رسد او دیگر علاقه ای به ماندن در منچسترسیتی ندارد. در هفته های اخیر بارها اخباری در مورد ابراز علاقه دوباره باواریایی ها برای خرید لروی سانه منتشر شد و این تیم قصد دارد دوباره شانس خرید این ستاره آلمانی را امتحان کند.

 

لروی سانه در نیم فصل دوم دوباره شرایط بازی کردن پیدا خواهد کرد، اما احتمالا بایرن در تابستان سال بعد برای خرید وی اقدام خواهد کرد. تنها 18 ماه از زمان قرارداد لروی سانه با سیتی باقی مانده و بایرن مونیخ قصد دارد با به تعویق انداختن این انتقال تا تابستان سال بعد، با رقمی پایین تر مقدمات جذب این بازیکن را فراهم کند. با توجه به نزدیک شدن به پایان قرارداد لروی سانه، به نظر می رسد مسئولان منچسترسیتی نیز چاره ای جز فروش این بازیکن به بایرن مونیخ ندارند.

دیدگاه‌ها