کد خبر : 1650608 | 28 آبان 1398 ساعت 21:05 | 108K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل رفتار غیرحرفه‌ای؛

محرومیت 4 بازیکن فوتبال استرالیا با شکایت یک زن

چهار بازیکن تیم ملی فوتبال المپیک استرالیا با شکایت یک زن محروم شدند و سه نفر از آنها شانس حضور در المپیک تابستانی را از دست دادند.

محرومیت 4 بازیکن فوتبال استرالیا با شکایت یک زن

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از رویترز فدراسیون فوتبال استرالیا محرومیت های طولانی مدتی برای چهار عضو، تیم فوتبال المپیک استرالیا در نظر گرفته است. این محرومیت به دلیل رفتار غیرحرفه ای این چهار عضو تیم ملی فوتبال امیدهای استرالیا در تورنمنت زیر 23 کامبوج و با شکایت یک زن اتخاذ شده است.


ناتانیل اتکینسون، لاچلان ولز و براندون ویلسون تا آگوست سال 2020 محروم شده اند و این بدین معنی است که آنها رقابت های المپیک تابستانی توکیو را از دست خواهند داد. همچنین کاپیتان تیم ملی المپیک استرالیا، رایلی مک گری تا اول آپریل سال 2020 محروم شده است ولی می تواند با پشت سر گذاشتن محرومیت و در صورت صعود تیم ملی زیر 23 المپیک استرالیا به بازی های توکیو، همراه این تیم به ژاپن سفر کند.


فدراسیون فوتبال استرالیا با انتشار بیانیه ای در روز شه شنبه اعلام کرده که هر چهار بازیکن خاطی باید در برنامه های آموزشی و مشاور که توسط دولت برگزار می شود، مشارکت داشته باشند.

 

این چهار بازیکن در شب پایانی رقابت های مقدماتی انتخابی المپیک (مرحله اول) که در کامبوج برگزار شد، با رفتاری که داشته اند، قوانین فدراسیون فوتبال استرالیا را نقض کرده اند.


یکی از اعضای فدراسیون فوتبال استرالیا در این رابطه می گوید :« بازیکنان در رابطه با این رفتار غیرحرفه ای درگیر بوده اند و مقصر هستند.»


این مسئله در آپریل سال 2019 و با شکایت زن مورد توجه فیفا قرار گرفته بود.


تیم ملی المپیک استرالیا برای رسیدن به المپیک توکیو باید در گروه اول رقابت های مقدماتی با تیم های تایلند، عراق و بحرین رقابت کند.


این تیم چند هفته پیش بود که در قطر مقابل ایران قرار گرفت و با نتیجه 2 بر 1 مغلوب شاگردان استیلی شد.

دیدگاه‌ها