کد خبر : 1650659 | 29 آبان 1398 ساعت 11:12 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

پاس و شهید قندی؛ پشت خط صعود به لیگ یک

پاس همدان و شهید قندی یزد که روزهایی از تیم های حاضر در لیگ برتر بودند به خصوص پاس که افتخارات زیادی در فوتبال ایران به نام خود ثبت کرده فصل جاری در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور حضور دارند.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب این دو تیم در فصل جاری لیگ 2؛ می تواند نوید بازگشت آنها به روزهای خوب را بدهد. شهید قندی یزد با مربیگری وحید مظاهری به 3 امتیازی استقلال ملاثانی، صدرنشین رسیده است. قطعا با توجه به هفته های باقی مانده تا پایان بازی ها این فرصت برای شهید قندی یزد مهیا است که صدرنشینی دراین گروه را تجربه کند و به طور مستقیم به لیگ یک صعود کند. هر چند باید به این نکته اشاره داشت استقلال ملاثانی از شروع بازی ها تا به اینجای کار بدون فراز و نشیب ظاهر شده است و با این روند عبور از این تیم سخت است.

 

شهید قندی یزد که با مربیگری احد شیخ لاری سرپرست امروز تراکتور به لیگ برتر صعود کرده بود سال های سال بود که در فوتبال حضور نداشت اما دوباره این شرکت تصمیم به حمایت از فوتبال یزد گرفت و نماینده این شهر در رقابتهای فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور با نام شهید قندی حاضر شده است.

 

1452619

 

پاس همدان با مربیگری احمد جمشیدیان فصل گذشته هم فاصله زیادی با صعود به لیگ یک نداشت اما در روزهای انتهایی بازی ها در رقابت با رقبا کم آورد. این تیم در فصل جاری بازی ها عملکرد بهتری داشته و هم اکنون در شرایطی در رده دوم جدول قرار دارد که تنها یک امتیاز کمتر نسبت به تیم چوکای تالش اندوخته است. چوکا را فرشاد پیوس هدایت می کند. این نشان می دهد دو تیم برای قهرمانی در گروه ب کار سختی را پیش رو خواهند داشت.

 

1452620

 

رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور در دو گروه 14 تیمی برگزار می شود. در پایان تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم و مجموعا سه تیم به دسته اول صعود خواهند کرد.

دیدگاه‌ها