کد خبر : 1650902 | 01 آذر 1398 ساعت 12:04 | 52K بازدید | 0 دیدگاه

بازار بزرگ و اترک؛ فینالیست‌های لیگ‌ کشتی آزاد

حسن یزدانی درخشید، اما توس به فینال نرسید

تیم های بازار بزرگ ایران و اترک خراسان شمالی با شکست حریفان خود به فینال لیگ برتر کشتی آزاد راه یافتند.

حسن یزدانی درخشید، اما توس به فینال نرسید

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران با حضور 4 تیم پیگیری شد.


در اولین مسابقه تیم پرستاره بازار بزرگ ایران که از برخی کشتی گیران اصلی خود استفاده نکرده بود، توانست مقتدرانه و با نتیجه 9 بر یک از سد دانشگاه آزاد مازندران عبور کند و به فینال برسد.


دومین مسابقه خیلی حساس تر دنبال شد. تیم اترک خراسان شمالی که گفته می شد کشتی گیرانش به دلیل مشکلات مالی نمی خواهند در نیمه نهایی روی تشک بروند، برابر تیم تا ثبت جهانی توس قرار گرفت که ستاره ای همچون حسن یزدانی را در ترکیب خود داشت.


مسابقه این 2 تیم خیلی حساس پیش رفت. بعد از 3 برد متوالی اترک، این تیم توس بود که با درخشش محمد نخودی، جبرییل حسن اف و حسن یزدانی آب رفته را به جوی بازگرداند.


حسن یزدانی که در برابر علی موجرلو در وزن 86 کیلوگرم روی تشک رفت، در ابتدا یک امتیاز به حریف داد، اما در کمتر از 3 دقیقه 11 امتیاز گرفت تا کشتی همان جا به پایان برسد.


در حالی که نماینده مشهد 5 بر 4 تا قبل از کشتی سنگین وزن از حریفش پیش بود، گنو پتریاشویلی، کشتی گیر گرجستانی عنوان دار اترک در مسابقه آخر 10 بر صفر پیروز شد و تیمش با وجود تساوی 5 بر 5 با امتیاز فنی بیشتر به فینال رسید.


بدین ترتیب عصر امروز ابتدا تیم های تا ثبت جهانی توس و دانشگاه آزاد در دیدار رده بندی از ساعت 18:30 روی تشک می روند.


در ادامه نیز 2 تیم اترک خراسان شمالی و بازار بزرگ ایران برای رسیدن به عنوان قهرمانی از ساعت 20 به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه‌ها