کد خبر : 1651027 | 01 آذر 1398 ساعت 22:40 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: دیویس کاپ تمرکز پیکه را بهم نزده

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، معتقد است مشارکت جرارد پیکه در برگزاری رقابت های تنیس دیویس کاپ، تمرکز او را برای دیدار آبی و اناری ها مقابل لگانس به هم نمی زند.

والورده: دیویس کاپ تمرکز پیکه را بهم نزده

به گزارش "ورزش سه"، پیکه که علاقه زیادی به فعالیت های غیرفوتبالی دارد، به تازگی در برگزاری رقابت های دیویس کاپ در مادرید مشارکت کرد و این رقابت های از همین هفته برگزار می شود.

اما والورده معتقد است که این مسئله روی تمرکز این بازیکن برای دیدار این هفته تیمش تاثیر منفی ندارد.

او به خبرنگاران گفت:" اگر ببینم که او تمرکز دارد و برای بازی آماده است، بازی خواهد کرد. من با او صحبت کردم و دیدم که او روی بازی متمرکز است. او علاقه مندی هایی خارج از فوتبال دارد؛ در حالی که خیلی از بازیکنان به این دلیل که فقط از فوتبال سر در می آورند، مورد انتقاد قرار می گیرند. باید ببینیم که آیا او اجازه پیدا می کند در دیویس کاپ حضور پیدا کند یا نه. فعلا باید او را راحت بگذاریم زیرا یک بازی مهم در پیش داریم."

 

1449409

 

لگانس در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده و در حال حاضر با 6 امتیاز از 13 بازی، در قعر جدول قرار دارند. همین باعث شد تا مدیران این باشگاه خاویر آگیره را به عنوان سرمربی جدید به خدمت بگیرند. والورده در مورد شرایط لگانس و سرمربی جدیدشان گفت:" یک چیز واضح است و آن، این است که آنها یک انگیزه دهنده بزرگ دارند. نتایج او را می توانید ببینید. او شیوه خودش را برای کار با بازیکنان دارد.

نمی دانم او چه تغییراتی در تیم ایجاد خواهد کرد. ما تجربه بدی از شکست مقابل آنها داریم بنابراین واقعا می خواهیم پیروز شویم."

بارسا برای دیدار فردا مدافعان کناری اش، نلسون سمدو، یوردی آلبا و سرخی روبرتو، را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد و والورده در مورد اینکه خط دفاعی تیمش را چطور راهی میدان خواهد کرد، گفت:" من نگران نیستم زیرا ما برای شرایط اضطراری بازیکنانی داریم. ما تیم B هم داریم. احتمالاتی هم وجود دارد که شکل بازی مان را تغییر بدهیم یا آن را حفظ کنیم."

 

1444294

 

والورده به سوال تکراری در مورد آنتوان گریزمان هم واکنش تندی نشان داد و گفت:" چرا سوال های زیادی با این جمله شروع می شود که "آیا نگران هستید که...؟" چیزی که من به آن فکر می کنم این است که او با ماست و می تواند کارهای زیادی برای ما انجام بدهد، گل بزند و سرنوشت بازی را تغییر بدهد."

دیدگاه‌ها