کد خبر : 1651189 | 02 آذر 1398 ساعت 17:10 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

سپیدرود 1- مس کرمان 3

لیگ یک/ رشتی‌ها علیه سپیدرود

سپیدرود در بازی خانگی اش برابر مس کرمان از هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته یک برابر مس کرمان شکست خورد .

لیگ یک/ رشتی‌ها علیه سپیدرود

به گزارش" ورزش سه"، سرخ های شهر رشت امروز در زمین خودشان می توانستند با شکست مس کرمان به میانه های جدول برسند اما نتیجه ای که در پایان رقم خورد به گونه ای بود که سپیدرودی ها با سرهای افتاده به رختکن بروند. در آن سوی میدان اما مس کرمان با این سه امتیاز مهم و خارج از خانه امتیازاتش را به عدد 21 رساند.


شاگردان نادر دست نشان که به دنبال برد در این بازی بودند خیلی زود و در همان 15 دقیقه ابتدایی دروازه شان باز شد.


در دقیقه 13 یک سانتر از روی ضربه آزاد و چند ضربه سر روی هوا در نهایت به میثم تهی دست رسید تا با یک ضربه سر دروازه تیم سابقش را باز کند. او بعد از گل در حالی که می خواست خوشحالی کند ناگهان متوجه شد به تیمی گل زده که هواداران آن زمانی تشویقش می کردند و به همین دلیل دست هایش را روی سرش گذاشت.


بعد از این گل سپیدرود که در زمین خودش بازی می کرد برای گل زدن به سمت دروازه مس کرمان رفت و یکی دو موقعیت هم داشت اما در دقیقه 26 یک گیلانی دیگر دروازه سپیدرود را باز کرد تا شادی گل های تیم مس بیشتر به ناراحتی شبیه باشد. در این دقیقه بازهم یک ارسال از سمت چپ روی دروازه از بین مدافعان کم تعداد سپیدرود رد شد و مقابل پای شروین بزرگ افتاد و او با یک شوت محکم گل دوم را زد.


بعد از این گل سپیدرود حملات همه جانبه ای را روی دروازه مس کرمان صورت داد اما موقعیت های این تیم یک به یک یا به خارج از چارچوب رفتند یا توسط داوود نوشی صوفیانی مهار شدند. در نهایت در دقیقه 66 بازی یک سانتر از راست با ضربه سر جواد آقایی پور از داخل شش قدم به دست آمد.


آقایی پور چهار دقیقه بعد یک فرصت فوق العاده را از دست داد. او توپ برگشتی که در محوطه جریمه نصیبش شده بود را با شوت زمینی به درون دروازه فرستاد اما مدافع مس کرمان از روی خط توپ را برگرداند.


مس کرمان اما در دقیقه 75 کار سپیدرود را تمام کرد. یک سانتر از سمت راست با ضربه دقیق مهرداد قنبری به زاویه مخالف تبدیل به گل سوم شد. این گل باعث شد سپیدرود که از برد در این بازی ناامید شده بود بیشتر تحت تاثیر بازی مس کرمان قرار بگیرد، در این دقایق یک فرصت خوب را از دست داد .


سپیدرودی ها در ادامه حملاتی روی دروازه مس داشتند تا فاصله را کم کنند اما این حملات به قدری نبود که دروازه نوشی صوفیانی برای بار دوم باز شود و در نهایت اولین شکست این تیم با سرمربی جدیدش رقم خورد.

دیدگاه‌ها