کد خبر : 1651296 | 03 آذر 1398 ساعت 01:28 | 80.7K بازدید | 0 دیدگاه

برزیلی‌ها فاتح جام لیبرتادورس

فلامنگو 2-1 ریورپلاته: معجزه گابی‌گل

فلامنگو با پیروزی 2-1 مقابل ریورپلاته به لطف درخشش گابی‌گل، عنوان قهرمانی رقابت های جام لیبرتادورس را از آن خود کرد.

فلامنگو 2-1 ریورپلاته: معجزه گابی‌گل

به گزارش "ورزش سه"، ریورپلاته که سال گذشته با پیروزی مقابل بوکاجونیورز، قهرمان کوپا لیبرتادورس شده بود، با گل دقیقه 15 بوره، با دفاع از عنوان قهرمانی اش فاصله چندانی نداشت اما دو گل از گابریل باربوسا در دقایق 89 و 90، عنوان قهرمانی را نصیب فلامنگو کرد. 

ریورپلاته سال قبل در دو دیدار رفت و برگشت پرماجرا توانسته بود دشمن قدیمی‌اش بوکا جونیورز را شکست بدهد و عنوان قهرمانی جام لیبرتادورس را از آن خود کند. وقتی سانتوس بوره در دقیقه 15 دیدار امشب، روی پاس ایگناسیو فرناندس، گل اول بازی را به ثمر رساند، به نظر می رسید شاگردان مارسلو گایاردو با یک قهرمانی دیگر در این رقابت ها فاصله چندانی ندارند.

 

1453334

 

به ویژه که هر چه از زمان بازی سپری می شد، تلاش بازیکنان فلامنگو برای زدن گل تساوی ثمری نداشت. در حالی که به نظر می رسید بازی با همان تک گل به سود ریورپلاته به پایان خواهد رسید، درخشش غیرمنتظره گابریل باربوسا معروف به گابی‌گل، مهاجم سابق اینتر، سرنوشت قهرمانی را تغییر داد.

ابتدا در دقیقه 89، روی پاس گرگوریان آراسکائتا، گابی‌گل مقابل دروازه ریورپلاته صاحب موقعیت شد و با یک ضربه پای چپ از فاصله نزدیک، کار را تمام کرد.

بازیکنان ریورپلاته هنوز از شوک این گل خارج نشده بودند که در دقیقه 90، گل دوم را دریافت کردند. این بار گابی‌گل درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و ضربه پای چپ او، باز هم در گوشه دروازه آرمانی جای گرفت.

در دقایق اضافه بازی به خشونت کشیده شد و درگیری گابی‌گل با اکسکیل پالاسیوس باعث شد تا داور به هر دو بازیکن کارت قرمز نشان بدهد. اما این اتفاق تغییری در سرنوشت بازی ایجاد نکرد و فلامنگو با پیروزی 2-1، فاتح جام لیبرتادورس شد.

 

 

1453333

 

1453335

 

1453332

 

 

 

دیدگاه‌ها