کد خبر : 1651462 | 03 آذر 1398 ساعت 19:55 | 79.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت دراماتیک ستاره جوان برزیلی؛

داستان فرشته‌ای به نام گابی گل‌نزن!

گابیگل، ناجی این روزهای فلامینگو روزهای تلخی را طی یک سال حضور در ایتالیا گذرانده بود.

داستان فرشته‌ای به نام گابی گل‌نزن!

به گزارش "ورزش سه"، حالا در برزیل گابریل باریوسا ملقب به گابیگل، دیگر یک افسانه است. این بازیکن دیروز در بازی دراماتیک فینال کوپا لیبرتادورس با به ثمر رساندن دو گل در دقایق پایانی موفق شد یک تنه تیمش را در فینال مقابل ریورپلاته به برتری برساند و همچنین رکورد گلزنی زیکو را برای این باشگاه برزیلی شکست؛ گرچه قبلاً  فرانک دی بوئر او را مسخره کرده بود.

 

1453338

 

اما گابیگل پیش از این به مدت یک فصل در سری آ و ایتالیا برای اینتر بازی کرده و روزهای کابوس‌واری را سپری کرد. در فصل 17-2016، گابیگل ابتدا زیر نظر فرانک دی بوئر و در ادامه استفانو پیولی حضور داشته و در 9 بازی موفق به زدن یک گل برای تیمش شده بود. این بازیکن در ادامه و به صورت قرضی به فلامینگو ملحق شد و حالا روزهای درخشانی را در برزیل رقم زده است.

 

فرانک دی بوئر در گذشته درباره وی گفته بود: "من درباره گابیگل چیزهای کمی شنیده‌‍ام. به من گفته‌اند که یک بازیکن فوق‌العاده است، اما به نظرم او به جای گابیگل، "گابی گل‌نزن" است. او با دو نفر وارد میلان شد؛ یکی مدیر برنامه و دیگری محافظ، اما گابیگل در اینتر هیچ کاری نکرد."

 

1158494

 

گابیگل در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات سال 2016 و با حواشی فراوان به همراه ژائو ماریو راهی اینتر شد؛ اما فرانک دی بوئر که در کمال تعجب هدایت اینتر را بر عهده گرفته بود هرگز علاقه‌ای به این ستاره جوان برزیلی نداشت و گابیگل در اغلب اوقات نیمکت‌نشین بود.

 

با ورود استفانو پیولی، شرایط تغییر کرد و گابیگل کمی فرصت کرد تا بازی کند؛ اما در نهایت دوران حضور او در مه آتزتا نافرجام بود و گابیگل تصمیم به بازگشت به برزیل گرفت تا این روزهای طلایی را رقم بزند.

دیدگاه‌ها