کد خبر : 1651325 | 03 آذر 1398 ساعت 12:00 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

آرتورو ویدال، ستاره کمتر تحسین شده بارسلونا

آرتورو ویدال در جریان پیروزی بارسلونا مقابل لگانس گل دوم تیمش را در دقیقه 79 به ثمر رساند تا بار دیگر ارزش خود را برای کاتالان‌ها به رخ بکشد.

آرتورو ویدال، ستاره کمتر تحسین شده بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال بارها نشان داده که در بازی‌های حساس برای تیم ارنستو والورده چه اهمیتی داشته و تا چه اندازه توانسته بن‌بستهای این تیم را بشکند. او اخیرا در جریان پیروزی بارسا مقابل لگانس در دقیقه 79 در شکستن بن‌بست بازی و زدن گل دوم بارسا بسیار تاثیرگذار بود.

 

ویدال در پایان دیدار بارسلونا مقابل لگانس به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و این البته اولین بار در فصل اخیر نبود که چنین عنوانی را به خود اختصاص می‌داد. ویدال در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" وقتی شما از حریف عقب می‌افتید تیم حس بدی پیدا می‌کند چون احساس می‌کند ممکن است بازی را ببازد. ما باید به مراتب بهتر از این باشیم و امیدوارم در بازی بعدی تغییرات عمده‌ای را در زمین به نمایش بگذاریم".

 

آرتورو ویدال ممکن است مثل لیونل مسی نابغه‌ای تکنیکی نباشد ولی نشان داده با هوش تاکتیکی خود می‌تواند هم در میانه میدانداری کند و هم هر زمان که لازم باشد به عمق دفاع نفوذ کرده و برای بارسا گل های حساس به ثمر برساند.

 

دیدگاه‌ها