کد خبر : 1651930 | 05 آذر 1398 ساعت 20:26 | 53K بازدید | 0 دیدگاه

گراهام پاتر تا 2025 با برایتون تمدید کرد

جهانبخش در آلبیون ماندگار می شود؟

برایتون اند هووآلبیون بعد از شروع چشمگیر در نقش سرمربی تیم قرارداد گراهام پاتر سرمربی تیم را تا سال 2025 تمدید کرده اند.

به گزارش" ورزش سه" پاتر به همراه دستیارش بیلی رید، مربی تیم اول بیورن هامبرگ و کایل ماکوئلی همگی قراردادشان را تا سال 2025 تمدید کردند. پاتر در تابستان گذشته از تیم سوانسی به تیم برایتون انتقال پیدا کرده است.


تونی بلوم رئیس باشگاه برایتون اند هوو آلبیون در این رابطه گفت:" ما از شروع کار گراهام از تابستان گذشته در تیم راضی هستیم و خوشحالم که او و کادرفنی مورد نظرش قراردادشان را تمدید کردند."


او افزود:" او به همراه تیم همکارانش پیشرفت های باشگاه را در سال های اخیر ادامه داده و با روش جدید بازی که مورد استقبال هواداران و بازیکنان قرار گرفته رویکرد متفاوتی به ارمغان آورد."

 

1454079


رئیس باشگاه برایتون گفت:"در تابستان، ما یک چشم انداز بلندمدت و جدید را طراحی کردیم تا به یکی از باشگاه های برتر لیگ جزیره تبدیل شویم و احساس می کنیم که با گراهام به عنوان سرمربی مردی مناسب برای هدایت تیم ما است."


نکته مهم درباره تمدید قرارداد گراهام پاتر با باشگاه برایتون می تواند آینده علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی این تیم را تحت تاثیر قرار بدهد. جهانبخش در تابستان گذشته در حالی به برایتون پیوست که سرمربی این تیم کریس هاتن علاقمند به جذب او بود اما هاتن در همان تابستان جای خودش را به گراهم پاتر داد. جهانبخش هرچند با مصدومیت هایی هم مواجه شد اما در نهایت نتوانست جای ثابتش را به عنوان گرانترین بازیکن تاریخ این باشگاه در ترکیب برایتون پیدا کند. حالا با ماندگار شدن پاتر در برایتون باید دید آیا جهانبخش در این تیم خواهد ماند یا آنکه در نقل و انتقالات زمستانی این تیم را به مقصد جدیدی ترک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها