کد خبر : 1651958 | 05 آذر 1398 ساعت 22:36 | 58.4K بازدید | 0 دیدگاه

آیا سرمربی یووه رونالدو را قانع خواهد کرد؟

مائوریتسیو ساری قصد دارد از برنامه ای جدید در این فصل برای کریستیانو رونالدو استفاده کند.

آیا سرمربی یووه رونالدو را قانع خواهد کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، فصل قبل و در اولین ماه های حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب یوونتوس، مکس آلگری تقریبا در همه دقایق ممکن از این بازیکن در ترکیب استفاده کرد و در اواخر فصل به نظر می رسید شاید رونالدو کمی خسته شده و قادر به استفاده از تمام توان خود در ترکیب بیانکونری نبوده است.

 

1452217

 

اما گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد مائوریتسیو ساری می خواهد کریستیانو رونالدو را قانع کند که در برخی دیدارها یا بازی نکرده یا زودتر تعویض شود تا اینگونه انرژی و توان خود را برای مقاطع دشوار و پایانی فصل خصوصا در لیگ قهرمانان حفظ کند. ساری در دو بازی آخر یوونتوس پیش از تعطیلات ملی تصمیم به تعویض کردن کریستیانو رونالدو مقابل لوکوموتیو و میلان گرفته و به نظر می رسد در ادامه فصل نیز این روند در مورد ستاره 34 ساله پرتغالی ادامه داشته باشد.

 

این دقیقا همان کاری است که زین الدین زیدان در هنگام هدایت رونالدو در زمان حضورش در رئال مادرید توانست انجام دهد و نتایج درستی تصمیم زیزو را اثبات کرد، زیرا رئال مادرید توانست سه قهرمانی پیاپی لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد و رونالدو با رکورد فوق العاده گلزنی خود در این تیم، نقش مهمی در این موفقیت ها ایفا کرد. زیدان در بسیاری از بازی هایی که اهمیت کمتری داشت رونالدو را نیمکت نشین می کرد و این بازیکن در مراحل حذفی لیگ قهرمانان زیر نظر او درخشش قابل توجهی داشت. رونالدو امشب در ترکیب یووه در مقابل اتلتیکومادرید لیگ قهرمانان قرار دارد، اما ممکن است در بازی های کم اهمیت سری آ در ادامه فصل نیمکت نشین شود.

دیدگاه‌ها