کد خبر : 1652024 | 06 آذر 1398 ساعت 10:20 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: من خودم یک توپ‌جمع‌کن باهوش بودم

ژوزه مورینیو بعد از آنکه تیمش تاتنهام با کمک یک توپ‌جمع کن موفق شد مقابل المپیاکوس با کامبکی رویایی به پیروزی برسد گفت خودش زمانی توپ‌جمع‌کن بوده و توپ‌جمع‌کن‌های باهوش را دوست دارد.

مورینیو: من خودم یک توپ‌جمع‌کن باهوش بودم

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار دیشب تاتنهام و المپیاکوس که دیشب در ورزشگاه خانگی تاتنهام برگزار شد شاگردان ژوزه مورینیو ابتدا با دو گل از حریف عقب افتاده بودند ولی یک توپ‌‌جمع‌کن به تاتنهام کمک کرد تا ورق را برگرداند و در نهایت با یک کامبک رویایی با نتیجه 4-2 به پیروزی برسد. مورینیو در پایان بازی از توپ‌جمع‌کن مورد بحث تقدیر کرد و گفت خودش زمانی توپ‌جمع‌کن بوده و توپ‌جمع‌کن‌های باهوش مثل خودش را دوست دارد.

 

تاتنهام که بعد از بیست دقیقه 2-0 عقب افتاده بود در آخرین لحظات نیمه اول یکی از گلها را جبران کرد تا در اوایل نیمه دوم توسط هری کین کار را به تساوی بکشاند. دو گل دیگر توسط هری کین و سرژ اوریه در ادامه کافی بود تا تاتنهام 4-2 به پیروزی برسد. اما گل اول هری کین که باعث شد تاتنهام بازی را به تساوی بکشاند به لطف حرکت هوشمندانه یک توپ‌جمع‌کن ممکن شد. سرژ اوریه به لطف تفکر و حرکت سریع یک توپ‌جمع‌کن که توپ را در اختیارش قرار داد موفق شد اوت را سریع برای لوکاس مورا پرتاب کند تا او با حرکت به درون محوطه جریمه هری کین را صاحب توپ کند تا گل دوم به ثمر برسد.

 

1454209

 

مورینیو در پایان بازی درباره این صحنه و توپ‌جمع‌کنی که به تیمش کمک مهمی کرده بود گفت:" من خودم زمانی توپ‌جمع‌کن بودم و از توپ‌جمع‌کن‌های باهوش مثل خودم خوشم می‌آید. او بازی را می‌خواند، بازی را درک می‌کند و کمک‌های مهمی می‌کند که در واقع پاس گل هستند. این صحنه برای آن پسر لحظه خیلی مهمی است که هرگز فراموشش نمی‌کندِ".

 

مورینیو در ادامه گفت:" گلی که ما قبل از سوت پایان نیمه اول زدیم خیلی مهم است. من آن گل را در زمین ندیدم و بعدا از صفحه نمایش ورزشگاه تماشایش کردم. ما وقتی 2-0 عقب افتاده بودیم می‌دانستیم که با یک تساوی هم صعود می‌کنیم و برای همین تصمیم گرفتیم که در نیمه دوم عملگرا باشیم و برای تساوی به میدان برویم".

 

1454211

 

در تصاویر تلویزیونی بازی مشخص بود که بعد از گل هری کین مورینیو به سمت توپ‌جمع‌کنی که نقش مهمی در به ثمر رسیدن این گل داشته رفته و به او تبریک می‌گوید. تیم شروود، مدیر سابق تاتنهام هم بعد از بازی به شوخی گفت که آن پسر حالا باید منتظر باشد تا باشگاه با یک قرارداد به سراغش برود.

 

دیدگاه‌ها