کد خبر : 1652027 | 06 آذر 1398 ساعت 10:33 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

هری کین: شروع بدی مقابل المپیاکوس داشتیم

هری کین، ستاره تاتنهام، معتقد است که این تیم در نیمه اول بازی مقابل المپیاکوس نمایش خوبی نداشته اما در نیمه دوم اوضاع تغییر کرده است.

هری کین: شروع بدی مقابل المپیاکوس داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیشب از سری مسابقات هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا میزبان المپیاکوس یونان بود. تاتنهام بازی را بسیار بد آغاز کرد و خیلی زود با دو گل از حریف خود عقب افتاد اما در ادامه شرایط به طور کلی تغییر کرد و تیم لندنی با به ثمر رساندن چهار گل با نتیجه 4-2 به پیروزی رسید تا ژوزه مورینیو در دومین بازی خود با تاتنهام نیز به پیروزی دست یافته باشد.

 

هری کین در بازی دیشب موفق شد دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند تا نقش مهمی در پیروزی تاتنهام ایفا کرده باشد. او در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " شروع ناامید کننده ای مقابل المپیاکوس داشتیم و دو گل دریافت کردیم اما خوشبختانه پیش از پایان نیمه اول گلزنی کردیم تا در نیمه دوم انگیزه های بیشتری داشته باشیم. در نیمه دوم فوق العاده بودیم و موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. در این نیمه آزادانه تر بازی کردیم و در نهایت به نتیجه دلخواه خود نیز دست یافتیم. از صعود به مرحله بعد حس خوبی داریم."

 

 

1454213

 

 

هری کین در ادامه درباره ژوزه مورینیو نیز گفت: " او تازه به ما اضافه شده و همین موضوع باعث شده که زمان کافی برای تمرین کردن کنار او را نداشته باشیم. فعلا باید آرامش و انرژی خود را حفظ کنیم اما با این وجود تا به حال همه چیز عالی جلو رفته است."

دیدگاه‌ها