کد خبر : 1652147 | 06 آذر 1398 ساعت 19:40 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

روایت جالب آلیسون از بازگشت مقابل بارسلونا

آلیسون بکر، دروازه بان لیورپول، بازی کردن در آنفیلد را برای رقبا دشوار توصیف کرد.

روایت جالب آلیسون از بازگشت مقابل بارسلونا

 

به گزارش "ورزش سه"، آلیسون بکر تنها بازیکنی بود که در دو بازگشت بزرگ رم و لیورپول در سال های اخیر مقابل بارسلونا، دروازه بان تیم رقیب آبی اناری ها بود. حالا آلیسون بکر روایت جالبی از بازی فصل قبل لیورپول مقابل بارسلونا و یادآوری خاطرات برای ستاره های بارسا داشته است.

 

آلیسون بکر گفت: "من در جریان شکست 2-5 رم مقابل لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال 2018 در فضای ترسناک آنفیلد بازی کردم. لیورپول تیمی قدرتمند است و هواداران نیز آنها را قوی تر می کنند.

 

1454341

 

بازگشت فصل قبل مقابل بارسلونا؟ وقتی یک بار به چیزی دست پیدا کردید، می دانید که می توانید دوباره آن را تکرار کنید. قطعا بارسا پیش از بازی با لیورپول در مورد دیدار مقابل رم فکر کرده و آنها در مورد آن صحبت می کردند. همه بازیکنان بارسلونا می گفتند که از این تجربه درس هایی آموخته اند و دیگر این اتفاق نخواهد افتاد.

 

من می دانم که بخش دفاعی چقدر اهمیت دارد و وقتی یک بار دروازه شما باز می شود، در ذهن خود احساس بدی پیدا می کنید. وقتی گل دوم را به ثمر رساندیم، دیگر اعتقاد داشتیم که می توانیم معجزه ای رقم بزنیم. من حس می کنم در آن لحظات بازیکنان بارسلونا دوباره دیدار با رم را مرور کردند. من داشتم لیونل مسی و لوییس سوارز را می دیدم که سرشان پایین بود و دستشان را بین موهای خود می کشیدند و به نظر می رسید حس می کنند دوباره آن اتفاقات در راه است."

دیدگاه‌ها