کد خبر : 1652167 | 06 آذر 1398 ساعت 21:29 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاس مورا و افشای دلایل عدم انتقال به رئال

لوکاس مورا، ستاره برزیلی تاتنهام از حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت تاتنهام خوشحال است.

لوکاس مورا و افشای دلایل عدم انتقال به رئال

به گزارش "ورزش سه"، از زمان حضور مورینیو، لوکاس مورا دوباره تبدیل به بازیکن ثابت تاتنهام شده و عملکرد خوبی از خود نشان داده است. سرمربی پرتغالی چند روز قبل از ناکامی در جذب لوکاس مورا در روزهای حضور در رئال مادرید گفت و این ستاره برزیلی نیز این اخبار را تایید کرد و در مورد آن توضیحاتی ارائه داد.

 

لوکاس مورا گفت: "بله درست است، وقتی در سائوپائولو بودم من، والدین و مدیر برنامه ام با مورینیو گفتگو کردیم. اما در آخرین لحظه PSG به من پیشنهاد داد و من تصمیم گرفتم به پاریس بروم.

 

1454360

 

من هرگز با مورینیو کار نکرده بودم. من حالا او را می شناسم و شرایط بسیار خوب است، همه بازیکنان تاتنهام خوشحال و خوش بین هستند و ما قدم به قدم مورینیو را می شناسیم. من خوشحالم که در دو بازی اخیر برنده شده ایم، اما باید به این روند ادامه داده و رو به جلو نگاه کنیم.

 

من خوشحالم که مورینیو مرا دوست دارد و او این موضوع را به من گفت. گرفتن اعتماد به نفس از سرمربی برای من بسیار مهم است و من امیدوارم بتوانم به مورینیو و تاتنهام کمک کنم. من همیشه بهترین تلاش خود را ارائه داده و از هر فرصتی که به من داده می شود خوشحال می شوم. من فکر می کنم همه مورینیو را می شناسند. نیازی نیست که درباره او صحبت کنم، زیرا مورینیو یک برنده و یک قهرمان است. مورینیو جام های زیادی فتح کرده و من اطمینان دارم او دستاوردهای زیادی برای تاتنهام خواهد داشت."

دیدگاه‌ها