کد خبر : 1652243 | 07 آذر 1398 ساعت 11:50 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالی یونایتد از لج‌بازی فاوره با جیدون سانچو

نیمکت‌نشینی جیدون سانچو در بازی دیشب دورتموند مقابل بارسلونا بیش از همه برای منچستریونایتد خوشحال‌کننده بوده که برنامه جدی‌ای برای جذب این پدیده انگلیسی دارد.

خوشحالی یونایتد از لج‌بازی فاوره با جیدون سانچو

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند دیشب در حالی در نوکمپ به مصاف بارسلونا رفت که هواداران این تیم در شروع بازی در کمال تعجب متوجه شدند جیدون سانچو پدیده انگلیسی این تیم روی نیمکت نشسته است. این خبر هر چقدر برای دورتموندی‌ها عجیب و ناراحت‌کننده بود، باشگاه منچستریونایتد را خوشحال کرد چرا که شیاطین سرخ برنامه جدی‌ای برای جذب سانچو دارند و معتقدند او هر چقدر از شرایط خود در وستفالیا ناراحت‌تر باشد احتمال پیوستنش به یونایتد بیشتر خواهد بود.

 

1454474

 

لوسین فاوره سرمربی دورتموند در پایان بازی در پاسخ به سوالهای خبرنگاران درباره سانچو مدعی شد که او تمرکز لازم برای بازی را نداشته و به همین علت نیمکت‌نشین شده است. البته سانچو در نیمه دوم وارد زمین شد و در دقیقه 77 تنها گل دورتموند را به زیبایی وارد ردوازه بارسا کرد هر چند زردپوشان در نهایت با نتیجه 3-1 شکست خوردند.

 

سانچو در اوایل ماه جاری میلادی در جریان دربی دورتموند و بایرن مونیخ که با پیروزی 4-0 مونیخی‌ها به پایان رسید هم تنها بعد از 36 دقیقه تعویض شد و ناراحتی او از این بابت کاملا مشخص بود.

 

دیدگاه‌ها