کد خبر : 1652354 | 08 آذر 1398 ساعت 09:40 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

رسیدن آرسنال به بدترین رکورد 27ساله

شکست دیشب آرسنال مقابل فرانکفورت باعث شد تعداد بازی‌های پیاپی بدون پیروزی این تیم به هفت برسد و این بدترین رکوردی است که توپچی‌ها از پیش از دوران آرسن ونگر تا کنون داشته‌اند.

رسیدن آرسنال به بدترین رکورد 27ساله

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب در خانه خود استادیوم امریتس، در لیگ اروپا میزبان آینتراخت فرانکفورت بود ولی در این دیدار هم با نتیجه 2-1 شکست خورد تا هفتمین بازی پیاپی بدون پیروزی‌اش را پشت سر بگذارد. این شکست علاوه بر اینکه فشارها بر اونای امری را به شدت افزایش داده و اخراج او را قریب‌الوقوع کرده، برای آرسنال رکوردی است که هواداران این تیم را به شدت ناراحت کرده است.

 

آرسنال از پیش از شروع دوران نشستن آرسن ونگر بر روی صندلی مربی‌گری این تیم تا چند هفته اخیر هرگز چنین رکوردی نداشته یعنی هفت بازی پیاپی بدون پیروزی را پشت سر نگذاشته بود.

 

1454663

 

آرسنال در هفت بازی اخیر خود در رقابتهای مختلف پنج تساوی بدست آورده و دو بار شکست خورده است. این در حالی است که آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای این تیم در 1235 بازی‌ای که هدایت توپچی‌ها را به عهده داشت هرگز چنین کارنامه‌ای نداشت یعنی در هیچ برهه‌ای هفت بازی پیاپی بدون برد را پشت سر نگذاشته بود.

 

آخرین باری که آرسنال چنین رکوردی داشته یعنی در هفت بازی پشت سر هم پیروز نشده به سال 1992 برمی‌گردد، زمانی که جرج گراهام هدایت توپچی‌ها را به عهده داشت و آنها در آن فصل در هشت بازی پیاپی بدون پیروزی مانده بودند.

 

امری حالا باید تیمش را برای سفر به نوریچ و بازی با تیم این شهر در لیگ برتر آماده کند. دیداری بسیار مهم برای آرسنال و سرمربی‌اش که می‌تواند آینده او را در این تیم رقم بزند.  

 

دیدگاه‌ها